حل معضل ترافیک منطقه ۱۴ با احداث تقاطع غیر همسطح محلاتی _بسیج

رئیس کمیته نظارت و حقوقی شهروندی شورای اسلامی شهر تهران گفت: احداث تقاطع غیر همسطح محلاتی به بسیج معضلات ترافیکی را در منطقه ۱۴ مرتفع خواهد کرد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان به همراه محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ در میز خدمت در ساختمان شهرداری با شهروندان دیدار و پای درد دل و دغدغه های آنها نشست.

مهدی اقراریان بر ضرورت تامین سرانه های شهری، فرهنگی و تفریحی بویژه در محله ها متناسب با نیاز و خواسته شهروندان بویژه جوانان و خانواده ها تاکید کرد.

اقراریان در ادامه به همراه شهردار منطقه از پروژه‌های در حال احداث مخزن پارک ایثار جهت آبیاری فضای سبز منطقه، پل همسطح خیابان ابوذر، پل غیر همسطح محلاتی به بسیج و همچنین مرمت عمارت وثوق الدوله بازدید کرد و از روند اجرای این پروژه ها مطلع شد.

رئیس کمیته حقوقی شورا به همراه دیگر مسؤلین محلی در مسجد موسی بن جعفر محله شیوا حاضر و ضمن اقامه نماز ظهر و عصر بی واسطه با شهروندان دیدار کرد و گفت: یک از اصلی ترین پایگاه انقلاب اسلامی مساجد هستند و حضور در مساجد با توجه به برکاتی که همراه خواهد داشت حتما در رفع مشکلات و دغدغه‌های شهروندان موثر خواهد بود.

اقراریان به همراه سوده نجفی عضو هیأت رئیسه شورا در جمع شورای معاونین منطقه حاضر شد و تصریح کرد: اصلی ترین موضوعی که در بازدیدها در سطح مناطق شهر تهران صورت می‌گیرد این است که مشکلات و چالش‌ها را احصا کنیم و بتوانیم سیاست گذاری و بودجه ریزی خوبی را در مدیریت شهری داشته باشیم تا در نظارت میدانی بتوانیم روند خوب پروژه ها را مشاهد کنیم.

در ادامه نیز سوده نجفی عضو هیأت رئیسه شورا با تاکید بر پیگیری دغدغه های شهروندان، اظهار داشت: منطقه ۱۴ با تقدیم ۲۵۰۰ شهید به انقلاب اسلامی نقشی مهمی در پیروزی جنگ ۸ ساله تحملی داشته است.

وی گفت: با مناسب سازی ورزشگاه سعیدی، باید برای جانبازان و معلولان آماده و بهره‌برداری شود و همچنین امنیت بازار گل محلاتی را باید پیگیری کرد تا حوادث اخیری که در این بازار پر تردد رخ داده بود را دیگر شاهد نباشیم .

در پایان اقراریان به همراه سوده نجفی ، محمد امین سالاری پور، سرهنگ خسروی فرمانده بسیج ناحیه کمیل با حضور در منزل شهید سید علی موسوی جوردی که در عملیات والفجر ۸ فاو به درجه‌ رفیع شهادت نائل شدند، ضمن دلجویی از این خانواده اظهار داشت: عزت و افتخارت جهانی امروز کشور عزیزمان همه مرهون خون پاک شهدای والا مقام است و ما باید تمام تلاش خود را در پیمودن ادامه راه آنها انجام بدهیم.

انتهای پیام/

۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
کد خبر: 38905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =