کاروان و دسته شادی در معابر منطقه ۱۹ و امامزاده علی اکبر (ع) ناحیه ۴ به حرکت در می آید

 همزمان با دهه ولایت و عید سعید غدیر کاروان و دسته شادی در معابر منطقه ۱۹ همراه با اجرای ویژه برنامه های شاد فرهنگی، تفریحی و ورزشی به حرکت در می آید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت افزود: برنامه‌های دهه ولایت با رویکرد حمایت از فعالیت‌های مردمی، گروه‌های جهادی و با مشارکت مساجد، هیات‌ها، گروه های جهادی مردمی و دهیاری های بخش آفتاب، آستان مقدس امام زاده علی اکبر (ع) برگزار می شود.  

وی ادامه داد: آغاز این کاروان شادی در محلات منطقه و در ادامه در روستای پلایین، کاشانک، مراد آباد، جعفر آباد و مرجان آباد توقف خواهد کرد تا برنامه های فرهنگی چون سرود، تواشییح، اهدای۱۰۰۰ یادبود غدیر به کودکان، مسابقات ورزشی و تفریحی و ... اجرا شود.  

فرهادی افزود برگزاری جشن عید غدیر در مسجد جامع ۱۴معصوم(ع)، شهرک گلریز و مدرسه استقلال مرتضی گرد همراه با مسابقه فرهنگی و ورزشی برپایی ایستگاه صلواتی، خودرو نویسی با عناوین و مفاهیم غدیر، جشن بزرگ عید سعید غدیر خم در آستان مقدس امام زاده علی اکبر (ع) و توزیع بیش از چهل هزار پرس غذای گرم با مشارکت مساجد و گروه های جهادی در نواحی ۵ گانه از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت این ایام فرخنده است.  

شهردار منطقه برپایی دسته شادی در مقابل مسجد ۱۴ معصوم (ع) همراه با اطعام ۷ هزار پرس غذای گرم، برگزاری جشن در شهرک فرهنگیان همراه با پذیرایی ۳ هزار پرس اطعام غدیر و مساجد ولی عصر (عج) و حضرت رسول (ص)، استیج برنامه‌های فرهنگی در شب عید با توزیع ۱۰ هزار پرس غذا در بوستان‌های امام خمینی (ره) و شهید کاظمی و جشن عید ولایت در امام زاده سه برادران را از دیگر برنامه های این ایام برشمرد.  

به گفته وی؛ جشن بزرگی با مشارکت خادم یاران امام رضا (ع) از امشب تا شب عید با حضور مداحان و ذاکران اهل بیت با توزیع ۵ هزار پرس غذا و در بوستان بهار به مدت سه شب با پخش ۳۰ پرس اطعام غدیر در بین شهروندان برگزار می شود.

انتهای پیام

۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 38920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =