ضرورت توسعه زیر ساخت‌های عمران شهری، احداث و تکمیل میادین میوه و تره‌بار

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از تلاش برای تکمیل و افتتاح ۵ پروژه میادین میوه و تره بار در سطح مناطق مختلف شهر تهران در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، هادی حق‌بین مدیرعامل به همراه ایوب فصاحت مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، معاونین و جمعی از مدیران اجرایی دو سازمان از پروژه‌های در حال ساخت میادین میوه و تره بار کاظمی، لویزان، قیطریه و شقایق بازدید کردند.

حق‌ بین در حاشیه این بازدید پس از اخذ گزارش‌های مربوط به روند اجرا و پیشرفت پروژه‌ها، در خصوص ضرورت تسریع در عملیات اجرایی این بازارها گفت: بر اساس مأموریت‌های سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در توسعه زیر ساخت‌های عمران شهری، احداث و تکمیل میادین میوه و تره‌بار در قالب صورتجلسه همکاری با سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به این سازمان محول شده؛ در این راستا میادین کاظمی، هروی و لویزان در منطقه ۴، قیطریه در منطقه۱ و شقایق در منطقه۱۷، "با عنایت به تأکید شهردار محترم تهران در خصوص تکمیل و راه اندازی هرچه سریع تر این میادین"، با تلاش و اهتمام ویژه، این پروژه ها توسط سازمان عمرانی جهت تکمیل و افتتاح با جدیت در حال آماده سازی است.

وی با اشاره به پیشرفت قابل توجه این پروژه‌ها در هفته‌های اخیر گفت: تمام سعی مجموعه بر این است که با سعی و تلاش مضاعف، این میادین در آینده نزدیک در اختیار سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران جهت استفاده شهروندان گرامی قرار گیرد.

در ادامه فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار نیز ضمن اشاره به اهمیت تکمیل و تحویل هرچه سریعتر این میادین، بر ضرورت هم افزایی و تعامل دو سازمان تأکید و از زحمات دست اندرکاران این پروژه ها قدردانی کرد.

ضرورت توسعه زیر ساخت‌های عمران شهری، احداث و تکمیل میادین میوه و تره‌بار

انتهای پیام/

۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
کد خبر: 38935

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =