برپایی ۱۲ ایستگاه صلواتی به مناسبت عید غدیر خم در بهشت زهرا (س)

جلسه هماهنگی جهت اجرای برنامه های عید غدیر خم در سازمان بهشت زهرا (س) و حرم مطهر امام خمینی(ره) با حضور معاونین، شهرداران نواحی و دیگر مسئولان این سازمان برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س)، جلسه هماهنگی جهت اجرای برنامه های عید غدیر خم در سازمان بهشت زهرا (س) و حرم مطهر امام خمینی(ره) با حضور معاونین، شهرداران نواحی و دیگر مسئولان این سازمان برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد تا از روز پنج شنبه ۱۵ و روز جمعه ۱۶ تیر همزمان با روز عید خم سالروز انتصاب امام علی (ع) به عنوان جانشین پیامبر اعظم (ص) در قالب ۱۲ ایستگاه صلواتی در قطعات مختلف بهشت زهرا (س) و حرم مطهر امام راحل از زائرین قبور پذیرایی شود.

همچنین در حرم مطهر امام راحل علاوه بر برپایی ایستگاه صلواتی، جشن عید غدیر خم با اجرای برنامه‌های متنوع از جمله مدیحه سرایی، برنامه های ویژه کودکان و نورافشانی برگزار خواهد شد.

همچنین؛ علاوه بر ۱۲ ایستگاه صلواتی سازمان بهشت زهرا (س) در قطعات مختلف و همچنین در حرم مطهر امام راحل، ایستگاه های صلواتی مردمی نیز همزمان با عید غدیر خم در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 38949

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =