اجرای ویژه برنامه‌های عیدغدیر از حرکت کاروان خودرویی تا برپایی موکب‌های پذیرایی در منطقه ۱۷

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷، گفت: همزمان با دهه ولایت و امامت و در آستانه عید سعید غدیر خم، منطقه ۱۷ با اجرای ویژه برنامه‌هایی این ایام خجسته را گرامی می‌دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، علی محمد متولیان معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷ در خصوص برنامه‌های درنظر گرفته شده در این منطقه به مناسبت عید سعید غدیر خم گفت: معاونت اجتماعی منطقه ۱۷ ضمن مشارکت و مساعدت به مساجد، حسینیه‌ها، هیئات مذهبی، گروه‌های مردمی، جهادی و پایگاه‌های بسیج در قالب برپایی بیش از ۵۰ غرفه در سطح منطقه، تامین اقلام پذیرایی و تجهیزات مورد نیاز، مقدمات لازم جهت برپایی جشن‌های محله‌ای در سطح منطقه ۱۷ را فراهم کرده است.

وی در ادامه بیان کرد: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه کاروان سیار خودرویی با اجرای برنامه‌های زنده میدانی در سطح منطقه برپا و مراسم نورافشانی برگزار خواهد شد.

متولیان همچنین افزود: از دیگر برنامه‌های منطقه، دیدار و تکریم ۴۰۰ نفر از سادات منطقه و تجلیل از پرسنل سادات بیمارستان ضیائیان، درمانگاه شهرداری منطقه، آتش نشانان، بانک شهر، پلیس راهور، کلانتری ، فرمانده هان بسیج، خانواده‌های معظم شهدا، فرهنگیان و کسبه است که روز گذشته انجام شد.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷ اظهار کرد: همزمان با برگزاری مراسم میهمانی بزرگ ۱۰ کیلومتری عید سعید غدیر، موکب پذیرایی شهرداری منطقه در مسیر برگزاری مراسم به خدمت رسانی به شهروندان خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
کد خبر: 38967

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =