تمرکز بر رشد و توسعه زیرساخت‌های کارآفرینی در منطقه ۱۲

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ از برگزاری جلسه کمیته پایش و ارزیابی کارآفرینان و متقاضیان کسب‌وکار با هدف تمرکز بر رشد و توسعه زیرساخت‌های کارآفرینی در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تحقق شعار سال «افزایش تولید، کاهش تورم»، توجه به امر کارآفرینی را از مهم‌ترین سرفصل‌های این معاونت در منطقه ۱۲ دانست و گفت: جلسات پایش و ارزیابی کارآفرینان با همین هدف در این منطقه برگزار می‌شود.

ساداتی افزود: تعیین تکلیف، تأیید فعالیت و حضور کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکار در زیرساخت‌های تابعه حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ از جمله مواردی است که در این جلسات به آنها پرداخته می‌شود.

وی برگزاری این جلسات را در بهبود فرایند کارآفرینی، بالابردن سطح توانمندسازی، حرفه‌آموزی و مهارت‌افزایی و در مجموع اشتغال‌زایی افراد و گروه‌های آسیب‌دیده و در معرض آسیب مؤثر دانست و بیان کرد: رشد و توسعه زیرساخت‌های مربوط به حوزه کارآفرینی در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۲ نیز از موضوعاتی است که در دستور کار این جلسات قرار دارد.

جلسه کمیته پایش و ارزیابی کارآفرینان و متقاضیان کسب‌وکار با حضور سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، نمایندگان حوزه توانمندسازی و کارآفرینی سازمان خدمات اجتماعی، نماینده امور حقوقی، مدیر مرکز خدمات اجتماعی، مدیران سراهای محلات ۱۳گانه، مدیران اجتماعی نواحی شش‌گانه و جمعی از کارآفرینان در منطقه ۱۲ شهرداری تهران برگزار شد.

همچنین؛ جلسات پایش و ارزیابی این دوره در قالب اجرای طرح شهید آرمان و به همت اداره آسیب‌های اجتماعی و اداره محلات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
کد خبر: 38972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =