۱۱۰ زوج دارای معلولیت به خانه بخت می روند

نخستین دورهمی افراد دارای معلولیت با عنوان «فعال شو» با هدف ایجاد نشاط میان این گروه از اقشار جامعه به میزبانی اداره کل سلامت شهرداری تهران در فرهنگسرای اشراق منطقه ۴ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سلامت شهرداری تهران،در این مراسم که با حضور مدیرکل سلامت شهرداری تهران، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۴، رییس انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران و مسولان دیگر انجمن های حامی افراد دارای معلولیت برگزار شد، حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران‌گفت: رویکرد و ماموریت شهرداری ایجاد حال خوب میان اقشار مختلف مردم خصوصا افراد دارای معلولیت است تا این افراد به دلیل مشکلاتی که دارند از جامعه منزوی نشوند. از این روز با طراحی ۵۰ دورهمی شاد تلاش کرده ایم گامی در راستای تحقق این هدف برداریم.

وی اضافه کرد: بسترسازی برای حضور افراد دارای معلولیت در جامعه نیازمند توجه همه دستگاه ها به نیازهای این گروه جمعیتی دارد و شهرداری در این زمینه از جمله دستگاه های پیشرو در تامین نیازهای افراد دارای معلولیت. در شهر بوده است.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران با قدردانی از والدینی که فرزند دارای معلولیت دارند، خدمت به این افراد را از بالاترین ارزش های جامعه دانست و گفت: باهمه امکانات آمادگی داریم با اجرای برنامه های متنوع از این خانواده هاقدردانی کنیم.

رییس انجمن دفاع از حقوق معلولان نیز در این دورهمی گفت: با کمک اداره کل سلامت شهرداری تهران تا ۱۲ آذرماه ۵۰ دورهمی معلولان در مناطق۲۲ گانه پایتخت برگزار و در مراسم اختتامیه این رویداد در برج میلاد، مراسم ازدواج ۱۱۰ زوج دارای معلولیت برگزار خواهد شد.

محمودنژاد با بیان اینکه در قالب دورهمی های فعال شو، این برنامه به درب خانه افراد دارای معلولیت خواهد رفت گفت: نباید هیچ معلولی به دلیل ناتوانی در حرکت در خانه بماند و از جامعه کناره گیری کند. با اجرای دورهمی فعال شو، تلاش می کنیم همه افراد دارای معلولیت از این مراسم سهمی داشته باشند.

در این مراسم با برگزاری مسابقه میان افراد دارای معلولیت از چند سادات دارای معلولیت قدردانی شد.

انتهای پیام/

۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
کد خبر: 38999

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =