بازدید شهردار تهران از ستاد هماهنگی جشن عید غدیر خم

ستاد ویژه مدیریت بحران با هدف هماهنگی و نظارت بر نحوه برگزاری مراسم جشن بزرگ غدیر با حضور شهردار تهران، معاونان شهردار، رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران و نمایندگان دستگاه‌های تخصصی، امدادی، انتظامی و خدمات‌رسان برگزار شد.

به گزارش شهر، شهردار تهران در ستاد ویژه مدیریت بحران، ضمن دریافت گزارش‌های سازمان‌های تخصصی در خصوص اقدامات صورت گرفته و تمهیدات لازم برای اجرای هرچه بهتر جشن ۱۰ کیلومتری غدیر، در این خصوص توصیه‌هایی مطرح کرد.

بنابراین گزارش، با ابلاغ "دستورالعمل کمیته ایمنی و بهداشت جشن عید غدیر"، از روزهای گذشته اقداماتی همچون هماهنگی و نظارت کنترلی بر فرآیند بازرسی سلامت، ایمنی و محیط زیست از مسیر برگزاری میهمانی ده کیلومتری عید سعید غدیر خم، اعلام توصیه‌های سلامت، ایمنی و محیط زیست و پیگیری اقدامات اصلاحی و رفع موارد عدم انطباق‌ها از شهرداری‌های مناطق میزبان انجام شده و جلسه هماهنگی کمیته ایمنی و بهداشتی جشن عید غدیر با حضور نمایندگان دستگاه‌های تخصصی، امدادی و خدمات‌رسان برگزار شده است.

همزمان با برگزاری مراسم EOCسازمان فعال و جلسه هماهنگی ستاد مدیریت بحران این مراسم با حضور نمایندگان دستگاه‌های تخصصی امدادی، انتظامی و خدمات‌رسان در محل مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تشکیل شد.

انتهای پیام/

۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶
کد خبر: 39021

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =