تشریح برنامه‌های ویژه جشن غدیر/ جشنواره شاتوت ۲۰ تیرماه افتتاح می‌شود

امیر قاسمی با حضور در استودیو غدیر فعالیت‌ها و برنامه‌های ستاد گردشگری را در این روز تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، امیر قاسمی رییس ستاد گردشگری شهر تهران با اعلام این خبر و تبریک این روز فرخنده گفت: امسال تلاش کردیم با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در مراسم مهمونی ده‌کیلومتری غدیر خم حاضر شویم.


وی افزود: غرفه‌های این ستاد در خیابان انقلاب نبش خیابان صفی‌علی‌شاه متمرکز شده است و همکاران ما مشغول به ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان به اقشار مختلف می‌باشند.
قاسمی ادامه داد: عکاسی و چاپ عکس رایگان، گریم کودکان، توزیع ۱۵هزار نقشه گردشگری شهر تهران، بلیت تخفیف‌دار اماکن گردشگری شهر تهران، مسابقه غدیر، صلوات خاصه امام، فعالیت شهربازی در ایستگاه‌های اتوبوس، برپایی استیج با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح بخشی از برنامه‌های این غرف است.


به گفته رییس ستاد گردشگری شهر تهران با همکاری دانشگاه آزاد واحد شرق نیز موکب پذیرایی نیز برپا و تا پایان مراسم پذیرای شهروندان فهیم و ولایی خواهد بود.  
این مقام مسئول در خاتمه با اشاره به فعالیت مراکز خصوصی و دهستان سولوقون در این روز، از افتتاح جشنواره شاتوت خبر داد و اظهار داشت: ان‌شاءالله از روز سه‌شنبه ۲۰ تیرماه افتتاح به مدت ۴ روز به فعالیت خود ادامه خواهد داد تا شهروندان شهر تهران بتوانند از این فضا بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ 

۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
کد خبر: 39023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =