۳۰۰ آتش‌نشان برای خدمت‌رسانی به مردم در جشن غدیر آماده‌اند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی، این سازمان را در طول دهه‌ها حامی هر نوع فعالیت اجتماعی برگزار شده در سطح کشور دانست.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 10، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت:  ۱۳۷ ایستگاه آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل هستند، ۱۲۰دستگاه خودرو سبک، سنگین و موتور در ۸۵ نقطه از شهر از ساعت ۱۵ امروز در حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی مستقر کردیم.

ملکی افزود: ۲۵۰نفر آتش‌نشان که با احتساب مدیران ارشدی که همه در محل قرار گرفته اند به ۳۰۰نفر نیز می‌رسد در محل حضور دارند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: ایستگاه‌هایی که مسیر را پوشش می‌دهند به صورت ویژه در آماده‌باش هستند و هر۲۰۰متر ما یک گروه ۲نفره پیاده با تجهیزات گذاشته‌ایم که خدای ناگرده اگر اتفاقی افتاد نیروی پیاده، زودتر ازخودرو و موتور برسد و اوضاع را مدیریت کند.

وی ادامه داد: ۳دستگاه خودرو بزرگ نورافشان در ۳نقطه شامل میدان امام حسین(ع)، میدان انقلاب و میدان آزادی هستند. ۳دستگاه خودرو توربوفن که ماشین‌هایی هستند که فن‌های بسیار بزرگ را حمل می‌کنند نیز در محل‌ها مستقر هستند. این خودروها فشار هوا و آب را به صورت مه‌پاش و خیلی ریز در محیز تولید می‌کنند تا هوای لطیفی ایجاد بشود و در ساعتهایی که هوا گرم است بسیار کمک‌کنده است.

وی افزود: ما این تجربه در مرزهای و زمان پیاده‌روی اربعین داشتیم که مردم از آن فوق‌العاده استقبال می‌کردند.

جلال ملکی گفت: روزهای قبل از برنامه کارشناسان ما مسیر را به صورت پیاده طی کردند و مشکلات و وضعیت‌هایی که احتمال می‌دادیم آسیب‌زا باشند را به صورت تصویری و مکتوب به شهرداری‌های مرتبط اطلاع دادند.

نیروهای داوطلب ما هم مثل نیروهای فرهنگی آموزشی برای کودکان و..‌ فعال هستند. تمام تلاش ما این است که سهم کوچکی در برگزاری بهینه این مراسم داشته باشیم.

وی در پایان گفت: تغییر مسیر مراسم از خیابان ولیعصر به مسیر امام حسین(ع) تا آزادی حرکت بسیار خوبی بود چون بسیاری از شهروندان با این مسیر و فرعی‌های آن آشناتر هستند.

انتهای پیام/ 

۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
کد خبر: 39027

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =