استقبال از برنامه‌های اداره سلامت در مهمانی تاریخی ۱۰ کیلومتری غدیر

پخش برنامه‌های آموزشی و سلامت محور از شبکه رادیویی سلامت و اجرای برنامه‌های فرهنگی، خدماتی و پذیرایی از سوی خانه های سلامت مناطق ۲۲گانه تهران بخشی از اقدامات انجام شده در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر اداره کل سلامت شهرداری تهران بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سلامت شهرداری تهران، حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اشاره به استقبال گسترده شهروندان تهرانی از این مهمانی تاریخی گفت: بسیاری از شرکت کنندگان در مهمانی به شکل خانوادگی و همراه با فرزندان نوزاد و خردسال خود در این مراسم شرکت کردند که این موضوع جلوه‌ای خاص به مهمانی۱۰ کیلومتری غدیر بخشید.

وی با اشاره به حضور ادارات سلامت مناطق۲۲گانه شهرداری از حضور سرزده شهردار تهران در یکی از موکب های ایجاد شده اداره سلامت خبر داد و گفت: علیرضا زاکانی به شکل سرزده و بدون اطلاع قبلی با حضور در موکب اداره سلامت منطقه۱۹ از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی همکاران اداره سلامت به شرکت کنندگان مهمانی ۱۰ کیلومتری قرار گرفت.

صاحب اضافه کرد: موکب ادارات سلامت مناطق ۲۲ گانه با ارایه خدماتی از جمله خدمات مشاوره و اندازه گیری فشارخون، توزیع بروشور و گیف با شعارهای ترویج ‌فرزندآوری، مشاوره روانشناسی، اندازه گیری قد و وزن به شهروندان شرکت کننده خدمات ارایه کردند.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اشاره به اینکه تلاش شد در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر پذیرایی مناسبی از مهمانان انجام شود، افزود: رویکرد برنامه های اجرا شده مبتنی بر شعار حال خوب بوده است و با توجه به استقبال مردم از برنامه های ارایه شده معتقدیم توانسته ایم این هدف را محقق کنیم.

وی با اشاره به اینکه روز غدیر روزی است که نبوت پیامبر استمرار یافت و این روز را با همه توان و وجود خود جشن گرفته ایم بیان داشت: خوشحال هستیم که ما نیز قطره ای از دریای شور و شعور مردمی هستیم که در جشن و مهمانی غدیر شرکت کردند.

صاحب توضیح داد: سلامتی یعنی حال خوب و اگر سلامتی را تنها محدود به تندرستی ندانیم و روح و روان و سلامتی آن را نیز بخشی از سلامتی در نظر بگیریم، خواهیسم دید که لبخندهای مردم در مهمانی غدیر نشانه روشنی است که این مهمانی توانسته است کمک شایانی به ایجاد حال خوب و سلامتی روح و روان مردم کند.

حضور خانوادگی در مهمانی چشمگیر بود 

مدیرکل سلامت شهرداری تهران در ادامه به جلوه های بی بدیل مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر اشاره کرد و با بیان اینکه گرمای هوا مانع حضور خانواده ها در این مهمانی باشکوه نشد گفت: بسیاری از شهروندان به همراه فرزندان خردسالن و نوزاداتن خود در این مراسم شرکت کردند. حضور خانوادگی شهروندان در این مهمانی جلوه ای بی نظیر و تصویری زیبا را از ارادت مردم به امیرمومنان به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/

۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
کد خبر: 39065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =