بهره‌وری و ارتقای انگیزش در کارکنان مهم ترین وظیفه معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی است

همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیرخم و با هدف ایجاد انگیزه میان همکاران، مراسم رونمایی از مسیر ارتقای شغلی کارکنان، تقدیر از بازنشستگان و همکاران سادات منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدرضا پوریافر" در ابتدای این مراسم با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم، گفت: بهره وری و ارتقای انگیزش در کارکنان و رضایت شغلی آنها از جمله موضوعات مهم و وظیفه معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی است.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همکاران شاغل در معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی، برپایی این مراسم را بهانه‌ای دانست تا از همکاران سادات و متولدین همکار شاغل این منطقه نیز در این ماه پر خیر و برکت تجلیل بعمل آید.

"محمدرضا پوریافر" در پایان افزود: بازنشستگان سرمایه های این سازمان هستند و ما وظیفه داریم این ۳۰ سال همکاری همکاران بازنشسته که بهترین ساعات روز را در کنار هم بودیم؛ ارزش نهاده و این ارتباط را قطع نکنیم و پس از بازنشستگی از این سرمایه‌های انسانی دعوت بعمل آوریم  و از ایده ها و نظراتشان در پیشبرد اهداف سازمانی استفاده کنیم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از همکاران سادات، متولدین تیرماه، همکاران بازنشسته و فعالان اجرای طرح تکریم ارباب رجوع با اهدا لوح و هدیه، تقدیر و تشکر بعمل آمد.

انتهای پیام/

۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
کد خبر: 39066

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =