برگزاری نشست هم‌اندیشی پوشش تصویری جشن عیدغدیرخم با حضور عکاسان و فعالان فضای مجازی

با توجه به برگزاری جشن بزرگ مهمانی ۱۰کیلومتری عیدغدیر، مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نسبت به برگزاری کارگاه آموزشی پوشش رویداد عید سعید غدیرخم با حضور عکاسان حرفه ای حوزه خبر و فعالان فضای مجازی اقدام کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ آینور فاروقی مدیر اداره روابط عمومی منطقه با اعلام این خبر گفت: مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با همکاری آژانس عکس تهران و به میزبانی منطقه۹ نسبت به برگزاری کارگاه آموزشی پوشش رویداد عیدسعید غدیرخم با عنوان روایت گری عکاسانه از رویداد مهمانی ۱۰کیلومتری اقدام کرد.

وی افزود: در این نشست که با هدف هماهنگی عکاسان و فعالین فضای مجازی برگزار شد، بر ثبت روایت گری رویداد جشن بزرگ عید غدیر تاکید شد.

مدیر روابط عمومی منطقه۹ عنوان کرد: مکان رویدادهای مسیر جشن مهمانی ۱۰کیلومتری با محوریت میدان و برج آزادی و میدان‌ها و تقاطع‌های مهم از جمله مواردی بود که در روایت گری غدیر بر لزوم رعایت آن در گرفتن تصاویر تاکید شد. فاروقی تصریح کرد: موضوعاتی همچون حضور پر شور مردمی، حضور اقشار خانواده، حضور شادمانه کودکان و نذری منظم در این دورهمی عیدانه و عکاسانه از کلید واژه هایی بود که در روایت گری جشن عید غدیر به لزوم رعایت آن اشاره شد.

وی توضیح داد: ثبت تصاویر به صورت هنرمندانه با استفاده از تیپ نگاری مخاطبین و اقوام و ثبت لحظات با قصه‌گویی خبری در قالب تولید مجموعه عکس و گزارش تصویری در این دوره کارگاه آموزشی از دیگر نکاتی بود که توضیح داده شد.

مدیر اداره روابط عمومی منطقه۹ در خاتمه تاکید کرد: در مجموع مجموعه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران بنا را بر آن گذاشته تا با این دوره آموزشی، رویداد بزرگ مهمانی ۱۰ کیلومتری را به دوستداران ولایت که در این رویداد بزرگ حضور نداشته منعکس کند.

انتهای پیام/

۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
کد خبر: 39091

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =