تفاهم نامه گسترش فعالیت‌های ستاد عتبات  در کربلای معلی با مشارکت خیرین

تفاهم نامه هماهنگی. خیرین منطقه۱۴ و ستاد عتبات جهت کمک در بازسازی و پذیرایی از زائران حسینی امضا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، این تفاهم نامه به پیشنهاد محمد امین سالاری پور شهردار منطقه طی برگزاری جلسه هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات با حضور مسعود اسماعیل بیگی معاون ستاد بازسازی عتبات عالیات ‌و تعدادی از خیرین خوشنام دارالمومنین تهران تهیه شد،

اسماعیل بیگی معاون ستاد بازسازی عتبات در این نشست که برای همیاری و شرکت در کمک‌های خیرخواهانه و با هدف گسترش فعالیت‌های ستاد عتبات و پذیرایی از زائران در دهه اول محرم و مراسم اربعین در کربلای معلی برگزار شد، ضمن تقدیر از پای کار بودم مردم و خیرین جهت همکاری با ستاد بازسازی، یاداور شد: مردم همواره در کمک های خیرخواهانه و داوطلبانه پیشگام بودند و این نشانه پیوند ناگسستنی مردم با ائمه اطهار علیهم السلام است.

وی همچنین از خادمین ستاد و همراهی خالصانه خیرین گرانقدر منطقه۱۴ که در راستای بازسازی و توسعه عتبات عالیات و ارائه خدمات قدم برمی‌دارند تقدیر و تشکر کرد.

اسماعیل بیگی در ادامه با گرامیداشت یاد و نام شهید سردار سلیمانی گفت: امنیت و آرامش زائران در عتبات عالیات را مدیون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم، و باید برای این نعمت بزرگ شکر کرده و یاد شهید سلیمانی را گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه پروژه‌های توسعه و بازسازی عتبات در نجف و کربلا به دست مردم بویژه کمک‌های مردمی ایرانی‌ها و خیرین عزیز صورت میگیرد، تاکید کرد: کار بازسازی عتبات عالیات فعالیتی قلبی و بر اساس علاقه و ارادت به ائمه اطهار (ع) است و در طول سال‌ها مردم ایران ثابت کرده اند در این راه عاشقانه قدم گذاشتند.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه نیز در ادامه با بیان اینکه مردم دارالمومنین تهران با اهدای ۲۷۰۰ شهید برای حفظ این مرزو بوم و وجود بیش از ۲ هزار هیئت مدهبی همواره پای انقلاب و ارزش ها بوده اند، یاداور شد:عشق به اهل بیت(ع) در دل اهالی متدین این منطقه نهادینه است و در این مسیر در صف اول قرار دارند و همیشه پای کار هستند.

وی با اشاره اینکه در مدیریت شهری تلاش میکنیم فضای کالبدی شهر برای رضایت و رفاه این مردم مناسب شود، افزود: در این تلاش و در همه موضوعات از جمله فعالیت های اجتماعی و فرهنگی مردم و بویژه خیرین منطقه ۱۴پای کار بودند و مارا همراهی کرده اند. سالاری پور خادمی برای این مردم را افتخار دانست، ابراز امیدواری کرد: با حضور و مشارکت خیرین منطقه در مسیر خدمت به زائران عتبات و توسعه اماکن مترکه حتما قدم های موثری برداشته می شود.

انتهای پیام/

۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
کد خبر: 39098

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =