مهمانی چندین کیلومتری غدیر می‌تواند الگویی برای سایر کشورهای مسلمان باشد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمانی چندین کیلومتری غدیر در کشور ما می‌تواند الگویی برای سایر کشورهای مسلمان برای عید غدیر و سایر اعیاد باشد.

زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درخصوص عملکرد شهرداری تهران در برگزاری جشن ۱۰ کیلومتری عید غدیر به خبرنگار شهر گفت: همه اسباب این مراسم به خوبی فراهم شده بود و شرکت مردم نیز بی نظیر بود و خدمات دهی بسیار خوبی به مردم شد، مثلا مترو تا ساعات پایانی مراسم به صورت رایگان به مردم خدمت رسانی می کرد و در طول مسیر نیز خدمات بسیار مناسبی به مردم ارائه شد.

وی افزود: البته پیشنهاد این است که برای سالهای آینده در طول مسیر سطل ها و مخازن زباله زیادی را فراهم کنند تا مردم زباله ها را به درون انها بیندازند؛ در مسیر جشن امسال سطل های زباله کمی فراهم شد و این مساله باعث شد مردم زباله ها را روی هم انباشته کنند. البته در کنار آن باید فرهنگ سازی هم انجام شود. 

لاجوردی ادامه داد: آماده کردن این مسیر بسیار طولانی برای جشن و برگرداندن شرایط شهر به روال عادی برای فردای آن کار بسیار دشواری بود و از زحمات همه افراد و نهادها که برای این جشن زحمت کشیدند و به ویژه از زحمات شهرداری تقدیر و تشکر می کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه این مهمانی چند کیلومتری باید به عنوان یک سنت حسنه ادامه پیدا کند اما باید تمهیدات بیشتری برای سالهای آتی اندیشیده شود تا زحمت نیروهای شهرداری نیز در آن کمتر شود، خاطرنشان کرد: غدیر یک جشن بزرگ برای همه مسلمانان است و این مهمانی چندین کیلومتری در کشور ما می تواند الگویی برای سایر کشورهای مسلمان برای عید غدیر و سایر اعیاد باشد؛ همچنین برگزاری و بزرگداشت آن می تواند در ذهن جوانان، نوجوانان و کودکان ما تاثیرات مثبتی داشته باشد. 

انتهای پیام/

۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 39120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =