جشن ۱۰ کیلومتری غدیر الگویی برای سال‌های آینده است

عضو شورای شهر تهران به برگزاری خوب جشن غدیر اشاره کرد و گفت: برای جشن سال آینده پیشنهاداتی داریم.

به گزارش شهر، سیدمحمد آقامیری به برگزاری میهمانی کیلومتری غدیر از میدان امام حسین (ع) تا آزادی اشاره کرد و گفت: واقعا مراسم خوبی برگزار شد و یک حماسه مردمی بود. موکب‌ها آمدند و در گوشه گوشه معبر مراسماتی برگزار و خدمات خوبی به مردم ارائه شد.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران در بحث حمل و نقل عمومی ورود پیدا کرد و در بحث انشعابات آب و برق هم اقداماتی انجام داد، گفت:‌ هزینه‌های انجام این مراسم مردمی بود چرا که مردم خودجوش در این جشن شرکت کردند.

وی با بیان اینکه میلیون‌ها نفر در این جشن شرکت کردند، گفت: از تلویزیون هم برنامه به صورت زنده پخش شد و این مراسمات الگوی خوبی برای سال‌های بعد است و امیدواریم به عنوان یادگاری بماند و هر سال اجرا شود و به یک جشن سراسری تبدیل شود.

آقامیری گفت: پیشنهاد داده‌ایم از سال بعد فقط در یک خیابان این جشن برگزار نشود و در هر منطقه یک خیابان اصلی برای این کار در نظر گرفته شود تا اکثر شهروندان بتوانند در این مراسمات شرکت کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در مسیر انقلاب و آزادی هم این مراسم برگزار شود، گفت:‌اما می‌توانیم در سطح محلات هم این کار را انجام دهیم و همه مردم مجبور نباشند در یک خیابان جمع شوند. بلکه می‌توانیم در سایر خیابان‌ها هم به موازات مسیر انقلاب_ آزادی این اقدام را انجام دهیم.

وی گفت:‌ فعلا این موضوع در حد پیشنهاد است و قطعا آن را بررسی می‌کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
کد خبر: 39132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =