اجرای ۴۶پروژه محلی بر اساس خروجی طرح «من شهردارم» در منطقه ۲

شهردار منطقه ۲ گفت: ۴۶ پروژه در قالب توسعه محلی بر اساس نظر شهروندان در طرح «من شهردارم» اجرایی می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی شهردار منطقه  با بیان اینکه تدوین سیاست های مناسب و برنامه ریزی در راستای ارتقای خدمت در محلات از رویکردهای مدیریت شهری است، گفت:‌  در سال جاری ۴۶ پروژه توسعه محلی متناسب با برداشت‌های میدانی و نظرات شهروندان و معتمدان محلی در" طرح من شهردارم" طراحی و مصوب شد.

وی با بیان اینکه طرح "من شهردارم" بر اساس اولویت بندی پروژه‌های توسعه محلات با آرای مردمی و نظرسنجی از شهروندان در راستای اجرای پروژه‌های محله محور و کمک به پیشرفت شهر تعریف شده است، گفت: این پروژه ها در دو بخش  مستمر و غیرمستمر مصوب و اجرایی خواهد شد.

صالحی با بیان اینکه مهم ترین هدف مدیریت شهری در اجرای این پروژه‌ها، رفع نیازهای واقعی و ضروری شهروندان است، افزود: پروژه های تعریف شده بیشتر مبتنی بر بهسازی فضاهای عمومی محله، درقالب ۲۷ پروژه عمرانی، ۱۰ پروژه در حوزه خدمات شهری و ۹ پروژه ترافیکی طراحی شده و در حال اجرا است.

شهردار منطقه ۲ با اشاره به نقش تاثیرگذار پروژه های توسعه محلی در افزایش رضایتمندی شهروندان، بیان داشت: پروژه های توسعه محلی شامل مواردی چون  بهسازی معابر شهری و روکش آسفالت، اجرای اصلاح هندسی، بهسازی و ساماندهی بوستان‌ها، زیباسازی منظر شهری، پیاده روسازی، رفع گره‌های ترافیکی و... است که امیدواریم با اجرای این پروژه‌ها که برگرفته از انتظارات بر حق ساکنان محله هاست بتوانیم نیازها و مطالبات واقعی مردم را به اجرا برسانیم.

انتهای پیام/

۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
کد خبر: 39152

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =