کاهش زمان پاسخگویی به مراجعان در اولویت برنامه های مدیریت شهری

حمیدرضا صارمی در جلسه شورای مدیران معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران بر ضرورت افزایش هماهنگی های میان بخشی به منظور خدمات رسانی مطلوب تر و کاهش زمان پاسخگویی به مراجعان تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، جلسه شورای مدیران معاونت شهرسازی و معماری با حضور مدیران کل ستادی و مدیران واحدهای تابعه و مشاوران این معاونت برگزار شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در ابتدای این جلسه، با اشاره به استقبال و حضور عظیم مردمی در راهپیمایی ۱۰ کیلومتری عید سعید غدیرخم، اظهار داشت: این حضور پرشور نشان دهنده ایمان و اعتقاد شهروندان به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه بر ضرورت هم افزایی و افزایش هماهنگی های میان بخشی و برون سازمانی حوزه های تابعه معاونت شهرسازی تاکید کرد و گفت: یکی از مهم ترین اقدامات ادارات کل می بایست احصاء چالش ها و مشکلات و ارائه راهکارهای عملیاتی مناسب در جهت رفع آن ها به منظور تسریع در انجام امور شهروندان و پاسخگویی به مراجعان باشد.

صارمی افزود: اگر می خواهیم به نقطه مطلوب خدمت رسانی و درخور شأن شهروندان برسیم، باید مصوبات جلسات ما متناسب با نیازهای شهر وشهروندان باشد و با مسئولیت‌پذیری، نظارت دقیق و رعایت ضوابط و مقررات قانونی، زمینه اجرای صحیح این مصوبات را فراهم کنیم، این نوع نگاه می تواند زمینه های رشد و توسعه شهری را به دنبال داشته باشد.

 معاون شهردار تهران همچنین با تاکید بر ضرورت توجه به حفاظت و صیانت از بیت المال در هزینه کردها، بیان کرد: امکانات و منابع موجود، باید به بهترین نحو در جهت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان بکارگرفته شود و همه ما در این خصوص مسئول هستیم.

صارمی با بیان اینکه بخشی از مشکلات موجود مربوط به حوزه بروزرسانی زیر ساخت‌های نرم افزاری است، گفت: لازم است این مسئله با نگاه کارشناسانه و برگزاری جلسات هم اندیشی، در تعامل با حوزه‌های مربوطه به صورت جدی پیگیری شود.

 وی همچنین با اشاره به تلاش های مدیریت شهری برای  مناسب سازی معابرشهری، گفت: ارائه خدمات در راستای بهسازی و نوسازی آسفالت و تسهیل در عبور و مرور شهروندان در این دوره  به صورت گسترده در حال انجام است و شهروندان نیز شاهد و ناظر بر این تلاش ها  و اقدامات مدیریت شهری هستند.  

بر اساس این گزارش، در پایان جلسه، مدیران این معاونت به بیان مسائل و موضوعات حوزه‌های تخصصی خود پرداختند.

انتهای پیام/

۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 39199

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =