آزادسازی معبر خیابان سعیدی از انسداد واحدهای صنفی متخلف

ساماندهی اصناف و رفع سد معبر در محور های منطقه در راستای برقراری انضباط شهری وحفظ حقوق شهروندی در اولویت فعالیت‌های شهری نواحی منطقه ۱۴ قراردارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، مهرنگ انصاری شهردار ناحیه ۴ منطقه در این باره گفت: با توجه به درخواست های متعدد شهروندان و مشکلات ایجاد شده در رفت و آمد عابرین پیاده و وسایل نقلیه، با شناسایی صنوف دارای تخلف سدمعبر در محورهای ناحیه، نسبت به ساماندهی و جلوگیری از انسداد این معابر اقدام لازم صورت گرفت.

انصاری با اشاره به رسیدگی به وضعیت اصناف و میوه فروشی‌های خیابان سعیدی گفت: طی بازدید به عمل آمده میوه فروشی دارای تخلف سدمعبر در این محور که برای عبور خودروها مزاحمت ایجاد کرده بودند، اقدام لازم برای اجرای مفاد رای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها در خصوص اصناف متخلف صورت گرفت.

انصاری در ادامه به جمع آوری سدمعبر وانتی ها و خودروهای سیار که رفع آن ها همواره یکی از مطالبات شهروندان و کسبه جهت امنیت و سهولت در تردد بوده اشاره کرد و افزود: هدف از این اقدام، برقراری انضباط شهری، حفظ حقوق شهروندی و مطالبه شهروندان و رضایت کسبه این محدوده است.

وی یاداور شد: برای مقابله با بی‌نظمی‌ها و آلودگی‌های بصری و صوتی در محورها و معابر این بخش از منطقه با گشت زنی مداوم تیم انضباط شهری، مطابق با قوانین، جمع آوری وانتی ها و خودروهای سد معبر سیار در این محدوده‌ها به صورت مستمر انجام می شود.

انتهای پیام/

۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
کد خبر: 39215

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =