نصب ۵۰ عدد پایه چراغ روشنایی دکوراتیو در خیابان فرد محمدی

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۷ گفت: با توجه به ارتقاء و تامین روشنایی معابر، ۵۰ عدد پایه چراغ روشنایی دکوراتیو در محور خیابان فردمحمدی در حال نصب است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، ابراهیم کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به ارتقاء و تامین روشنایی معابر شهری، گفت: ارتقاء و تامین روشنایی معابر سطح محلات منطقه یکی از دغدغه های مدیریت شهری است و عملیات نصب پایه چراغ های روشنایی بر اساس نیاز و اولویت در معابر بی دفاع شهری انجام می شود.

معاون خدمات شهری با اشاره به اینکه در همین راستا ۵۰ عدد پایه چراغ روشنایی دکوراتیو در محور خیابان فردمحمدی در حال نصب است. نصب پایه چراغ های روشنایی دکوراتیو به تعداد ۵۰ عدد در فاصله‌های ۱۰متر در محور خیابان فردمحمدی  حد فاصل میدان بهاران تا خیابان مسجد در حال نصب است.

کوه نژاد با بیان اینکه این عملیات در آینده ای نزدیک به اتمام می‌رسد، تصریح کرد: عملیات نصب این پایه چراغ‌ها با ارتفاع ۵ متر از لامپ‌های ۱۰۰ وات کم مصرف LED در مسیری به طول ۸۰۰ متر در خیابان فردمحمدی توسط معاونت خدمات شهری آغاز شده که طی روزهای آتی به اتمام خواهد رسید.

وی گفت: با اجرای این پروژه ضمن زیباسازی و تأمین روشنایی معابر، شهروندان می‌توانند از جلوه بصری زیبا و مطلوب سیمای منطقه خود نیز بهره مند شوند.

انتهای پیام/

۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 39216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =