دورهمی ورزشی تفریحی توان یابان شهر در منطقه ۲۰ برگزار شد

در راستای خدمت رسانی به معلولان و فراهم آوردن لحظاتی شاد و مفرح، دورهمی ورزشی تفریحی توان یابان شهر در مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم منطقه ۲۰ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل  از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با تاکید بر اهمیت رسیدگی به وضعیت معلولان و خدمت‌رسانی به آنان گفت: همزمان با ولادت امام موسی کاظم (ع) و با هدف ارتقاء ارتباطات بین گروهی و تعاملات اجتماعی شهروندان دارای معلولیت، دورهمی ورزشی تفریحی توان یابان شهر با حضور مدیرکل سلامت شهرداری تهران در مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم (ع) برگزار شد.

مالمیر با بیان اینکه این برنامه‌ به منظور جلب مشارکت مردم، تشکلهای مردمی و سازمانهای دولتی در حوزه افراد دارای معلولیت با هدف همکاری در تحقق حقوق افراد دارای معلولیت برنامه ریزی شد، گفت: این دورهمی با اجرای مسابقات دارت، فوتبال دستی، پینگ پنگ و …، اجرای استند آپ کمدی، استیج، موسیقی، ویزیت پزشک، نمایشگاه دستاوردهای افراد دارای معلولیت و قرعه کشی و اهدای جوایز به ۳۱ نفر از مدعوین برگزار شد.

این برنامه به همت اداره سلامت منطقه و با مشارکت اداره ورزش منطقه، سازمان بهزیستی و انجمن حمایت از معلولین ضایعات نخاعی برگزار  شد.

انتهای پیام/

۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 39217

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =