توجه جدی به مسائل فرهنگی و اجتماعی در دوره ششم مدیریت شهری

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در این دوره مدیریت شهری و با همت شهرداری تهران توجه به مسائل فرهنگی اجتماعی با جدیت پیگیری می‌شود.

فاطمه قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با تأکید بر اینکه جشن غدیر که سال گذشته و امسال طراحی و اجرا شد، نشان از علقه و دلبستگی عموم شهروندان تهران و ملت عزیزمان به ولایت امیرالمؤمنین دارد، اظهار کرد: مردم با سلایق مختلف، همدلانه و در کنار هم در این رویداد بزرگ فرهنگی شرکت کردند.

وی افزود: برگزاری این برنامه متمرکز و این مهمانی ۱۰ کیلومتری در کنار برنامه‌های خرد و محلی که بعضاً سابقه‌ای بسیار بلندمدت در خانواده‌های ایرانی دارند، نشان داد علاوه بر تقویت روح محله‌محوری و خانواده‌محوری که روح حاکم بر جامعه ایرانی و محور کنش‌های فردی و جمعی انسان ایرانی است، شهروندان تهرانی علاقه‌مند به برنامه‌های متمرکز نیز هستند.

قاسم‌پور با بیان اینکه در برنامه امسال شاهد توجه به هر دو سبک مراسم و تعریف برنامه‌هایی خانواده‌محور در جشن ۱۰ کیلومتری بودیم، خاطرنشان کرد: باید به شهرداری تهران و دیگر برگزارکنندگان خداقوت گفت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این دوره مدیریت شهری و با همت شهرداری تهران توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی با جدیت پیگیری می‌شود.

قاسم‌پور یادآور شد: امیدوارم طراحان این برنامه همین روند رو به رشد را حفظ کنند و در تعامل با جامعه کارشناسی به ایده‌های دقیق‌تر و کارآمدتر در اجرا برسند.

انتهای پیام/

۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
کد خبر: 39225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =