تلاش شهرداری برای حضور تمامی گرایش‌ها در «خانه اندیشمندان علوم انسانی»

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اینکه شرایطی فراهم می‌شود که خانه اندیشمندان علوم انسانی در اختیار افراد با تمام گرایش‌ها باشد، اقدام بدی نیست.

علیرضا نادعلی در گفت و گو با خبرنگار شهر، در خصوص شایعات مطرح شده در مورد پلمپ خانه اندیشمندان علوم انسانی و توضیحات معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران مبنی بر تلاش برای حفظ املاک شهرداری به نفع مردم و تمایل مدیریت شهری به انجام کار مشترک در این خانه، اظهار کرد: بنده به عنوان نماینده شورا و عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی معتقدم که باید به صحبت‌های مسئولین اجرایی و مشخصاً مدیران بخش اجتماعی توجه داشته باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: اگر اینگونه می‌گویند که در طول مدت زیادی تنها از یک گرایش در خانه اندیشمندان حضور داشتند و امروز شرایطی فراهم می‌شود که گرایش‌های مختلفی در خانه حضور داشته باشند، حرف بدی نیست.

محمد امین توکلی زاده معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران امروز و در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود که سیاست کلی شهرداری برای املاک اجتماعی این است که خدمات فراگیرتری ارائه دهد و بهترین روش این است از املاک محدود شهری به نفع مردم استفاده شود.

وی تأکید کرده بود: در حال حاضر جلسات در خانه اندیشمندان برگزار می شود و بحث تعطیلی نیست. دوستان مذاکره کردند و ما قائل به کار مشترک هستیم. ما دعوت به این کار مشترک کردیم و نمی‌دانیم چرا دوستان به یکباره موضع خود را تغییر دادند. همین امروز هم در خانه باز است و فعالیت ها ادامه دارد. خانه اندیشمندان در سال قبل حمایت مالی شده و تاسیسات و نگهداری از سوی ما انجام شده و بنای ما کار مشترک است.

انتهای پیام/

۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
کد خبر: 39231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =