لزوم اهتمام جدی برای ارتقاء کیفیت زندگی و افزایش سرانه های شهری در منطقه ۱۶

آیین تکریم و معارفه شهرداران سابق و جدید منطقه ۱۶ شهر تهران با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران و جمعی از مدیران و فعالان محلات این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق، عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در مراسم تکریم و معارفه که با حضور معاونان و شهرداران نواحی، جمعی از مدیران این منطقه برگزار شد، از خدمات ارزشمند سید مرتضی روحانی شهردار سابق قدردانی و محمد امین سالاری پور را به عنوان شهردار جدید منطقه ۱۶ معرفی کرد.

شعبانی تغییرات بدنه مدیریتی را لازمه تداوم جریان خدمت دانست وگفت: خدمات رسانی در سایه رضایت مردمی سرلوحه فعالیت های مدیریت شهری است و رسیدگی به وضعیت باراندازها در این منطقه از ضروریات مباحث شهری در این نقطه از شهر تهران است.

سیدمرتضی روحانی شهردار سابق منطقه معاون هماهنگی و امور مناطق به سرانجام رساندن ‌پروژه های نیمه کار در این منطقه را سرلوحه فعالیت مدیران شهری در این منطقه دانست و افزود: افزایش سرانه های شهری و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان در این منطقه تلاشی مضاعف را می‌طلبد که با همکاری شایسته مدیران این منطقه تحقق می یابد.

شهردار اسبق منطقه ۱۶ ضمن اشاره به مهمترین پروژه های این منطقه و درخواست تکمیل آنها برای شهروندان این منطقه گفت: از تلاش همکاران عزیزم در کلیه واحدهای منطقه ۱۶که همه ی اهتمام خود را  در راستای پیشبرد اهداف و ماموریت‌های منطقه بکار گرفتند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

محمدامین سالاری پور شهردار جدید منطقه۱۶، فرصت خدمت به مردم دارالشهدای دانش آموزی شهر تهران را توفیق ارزشمندی برشمرد و بر حرکت در مسیر اعتلای هویت اسلامی-ایرانی، مشارکت جویی مردم، توانمندسازی و همکاری کارکنان در راستای رسیدن به پویایی، انسجام و اهداف عالیه را سرلوحه آغاز فعالیت خود در این منطقه دانست.

انتهای پیام/

۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
کد خبر: 39247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =