پاسخگویی به ۱۵۰ مطالبه مردمی از طریق سامانه ۱۳۷

"مهدی اخ الصنایع" در ارتباط مستقیم شهروندان با سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران، دستور رسیدگی فوری به در خواست های شهروندان منطقه ۱۰ در تماس با این سامانه را صادر کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰،   "مهدی اخ الصنایع" شهردار منطقه به همراه معاونان و مدیران ارشد شهری در جلسه ارتباط مستقیم شهروندان  از طریق سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی حاضر شد و به تماس‌های تلفنی و درخواست  شهروندان پاسخ داد.

شهردار منطقه ۱۰ در این جلسه ابراز داشت؛

سازمان بازرسی به واسطه اقداماتی نظیر ارتباطات مردمی و مشارکت مردم در گزارش ها در واقع کمک بزرگی را به مجموعه مدیریت  شهری کرده است تا در رفع مشکلات شهری و شهروندان دقیق تر و بهتر عمل کند.

وی با بیان این مطلب که افزایش تماس های شهروندان نشان دهنده اطمینان آنها به سامانه ۱۳۷ است و این موضوع باعث انگیزه بیشتر شهروندان در تداوم تماس ها و برقرار ارتباط هر چه بیشتر و بیان مشکلاتشان می شود گفت؛ اعتماد سازی در ساختار ۱۳۷ کاملا شکل گرفته است و این نشان دهنده فعالیت های مثبت و موثر ما در سامانه ۱۳۷ است.

اخ الصنایع افزود؛ از زمان حضور مان در شهرداری منطقه ۱۰ تا کنون به درخواست ۲۵۰۰ شهروند به صورت کتبی پاسخ و دستور داده شده است و ما امروز انتظار ۱۵۰ تماس را در طول ۲ ساعت نداشتیم و همین موضوع مدیریت شهری را مجاب می کند تا زمان بیشتری را  به پاسخگویی شهروندان و حل مشکلات آنها اختصاص دهد.

وی تصریح کرد؛ تماس های هرچه بیشتر شهروندان از طریق سامانه های مختلف ارتباطی و ملاقات های مردمی نشانگر این موضوع است که شهروندان شورای ششم و مدیریت شهری را پذیرفته و به  قول ها و عملکرد این دوره اعتماد کرده است و این  اعتماد  مسئولیت تک تک ما را نسبت به شهروندان بیش از پیش خواهد کرد.

در ادامه مهدی اخ الصنایع با اشاره به مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر و استقبال  و مشارکت پر شور شهروندان در این جشن  گفت؛

برگزاری مهمانی ۱۰کیلومتری غدیر  در این دوره تبدیل به یک برند مردمی شد که سال آینده حتی اگر شهرداری این جشن رابرگزار نکند شهروندان به صورت خودجوش پای کار خواهند آمد و جشن را برگزار و راهبری خواهند کرد.

همچنین در  این جلسه شهردار دیار مهر و ایمان  به همراه همکاران خود، به ۱۵۰ تماس تلفنی از سوی شهروندان منطقه ۱۰ پاسخ داد که عمده‌ترین درخواست‌های شهروندان با موضوعات خدمات شهری، شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک و... بود و در مورد این درخواست‌ها، دستورات لازم برای رفع مشکلات به حوزه‌های مربوطه صادر شد.

بر اساس این گزارش؛ جلسه پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان منطقه۱۰ و۲۱ پایتخت از طریق سامانه نظارتی همگانی شهرداری تهران، ۱۹ تیر  با حضور شهرداران مناطق نامبرده انجام شد.

پاسخگویی به ۱۵۰ مطالبه مردمی از طریق سامانه ۱۳۷

انتهای پیام/

۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 39261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =