باشگاه نوجوان آرمان راه اندازی شد

باشگاهی برای تربیت نوجوان دین مدار، ماهر و فعال در راستای گفتمان انقلاب اسلامی در فرهنگسرای عطار برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، خدیجه مهدی پور، رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری از راه‌اندازی «باشگاه نوجوان آرمان» با شعار "دنیا زیر پامون، آینده پیش رومون" در منطقه ۱۰ ویژه نوجوانان خبر داد و اهداف و ماموریت‌های آن را تشریح کرد.

وی گفت: دوران نوجوانی زمان شکل گیری هویت فردی و اجتماعی انسان هاست و از این رو بهترین زمان برای کشف استعداد ها و سپس آموزش و پرورش و توانمند سازی آن مهارت هاست. شکل گیری بعد معنوی انسان نیز در این دوره است. پس اگر هدف ما تربیت انسان است، می‌بایست از این دوره حرکت خود را آغاز کنیم. در همین راستا باشگاه نوجوان آرمان ویژه نوجوان دختر و پسر ۱۳ تا ۱۵، مقطع متوسطه اول در منطقه ۱۰ راه اندازی شد.

 وی ادامه داد: این باشگاه با هدف تربیت نوجوان دین مدار، ماهر و فعال در راستای گفتمان انقلاب اسلامی راه اندازی شده است. این مجموعه در سه ساحت معرفت، گفتمان و مهارت با تمرکز بر الگوی تربیت در بستر عمل با ابزارهای آموزشی و حمایت از رویدادهای مساله محور، تولید و شبکه سازی، عضو گیری و آغاز به کار کرده است. وی افزود : در این باشگاه نوجوانان دختر و پسر مستعد به فعالیت‌های فرهنگی هنری شناسایی و در بسترهای مرتبط با باشگاه مانند هیئت و جلسات هفتگی، مراسم و جشن های نوجوانانه، اردوهای فرهنگی، بازی و سرگرمی، رویدادهای مهارتی و ... کارگروه تشکیل و کسب مهارت می‌کنند.

هدف راه اندازی این باشگاه تثبیت و رشد نوجوانان با رویکرد تربیت در عرصه عمل، توجه به رشد استعدادهای مختلف نوجوان و ارتقای توانمندی نوجوان در ساحت معرفت دینی که همراه با مهارت‌های نرم و سخت است.

نوجوانان علاقمند برای عضویت در این باشگاه می‌توانند از طریق پیام رسان بله به نشانی @Armanteenclub اقدام و یا با شماره ۵۵۱۳۵۵۶۱ تماس و یا به میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان محمد امیر قلی، فرهنگسرای عطار نیشابوری مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
کد خبر: 39270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • نیلا ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
      0 0
      کار خیلی خوبی هست . بهتر که در همه مناطق برگزار بشه .