۵۲ پروژه توسعه محله‌ای در چهار محله منطقه۸

۵۲ پروژه توسعه محله‌ای طی بیست ماه گذشته در ناحیه دو منطقه۸ به ثمر رسیده است.

️به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه در جلسه با معتمدین ناحیه ۲ با اعلام خبر انجام این تعداد پروژه‌ها در مدیریت شهری منطقه۸ گفت: ناحیه۲ این منطقه دارای چهار محله نارمک، زرکش، فدک و هفت‌حوض است که محله زرکش جز محلات کم‌برخوردار با بافت متراکم است.

️وی هدف از اجرای این پروژه‌ها را افزایش کیفیت زندگی شهروندان به‌ویژه در محلات کم برخوردار و کاهش چالش های اساسی متناسب با نیاز شهروندان دانست و ادامه داد: پروژه‌های به ثمر رسیده در ناحیه۲ متناسب با بازدید و برداشت‌های میدانی و همچنین نظرات شهروندان و معتمدان در" طرح من شهردارم"  برنامه‌ریزی و انجام شده است.

️شهردار منطقه۸ با اعلام خبر انجام این پروژه‌ها با اعتبار چهل‌ و دو میلیارد صد و پنجاه میلیون تومان افزود: در اجرای طرح‌های توسعه محله‌ای در ناحیه ۲، پروژه‌های عمرانی و ترافیکی بیشترین سهم درخواست شهروندان را داشته است که مدیریت شهری نیز بر همین اساس پاسخگوی درخواست‌ها بوده است.

️بهسازی معابر، جمع‌آوری نهرهای قدیمی، ساماندهی و ایمن سازی بوستان‌ها، بهسازی زمین های ورزشی، بازپیرایی و ساماندهی پل‌های عابر، اصلاح هندسی و پیاده روسازی بخشی از اقدامات انجام شده بود که فاطمه تنهایی شهردار منطقه به آن اشاره کرد.

همچنین؛ فاطمه تنهایی در پایان این نشست با اعلام خبر ثبت و پیگیری مصوبات موضوعات شهری و تعیین زمان رسیدگی به مصوبات هر جلسه گفت: مدیریت شهری منطقه۸ در هر جلسه، آماده شنیدن و ثبت درخواست‌های جدید را دارد و با تلاش همکارانم پروژه‌های توسعه محله ای در سال جاری با پیشرفت خوبی درحال انجام است.

انتهای پیام/

۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
کد خبر: 39314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =