۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
کد خبر: 3937
رصد وضعیت کرونا در منطقه ۲۱

وضعیت کرونا هر هفته توسط ستاد مقابله با این ویروس، در منطقه ۲۱ رصد می شود.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ ، هادی اسماعیلی دبیر ستاد مدیریت بحران این منطقه با اشاره به شیوع همه گیری کرونا گفت: ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۲۱ از همان ابتدا با رویکرد کنترل و پیشگیری از این ویروس، ستاد مقابله با کرونا را تشکیل داد.

او افزود: این ستاد که متشکل از شهردار منطقه به عنوان رئیس ستاد، شهرداران نواحی، آتش نشانی، بسیج، اورژانس، مرکز بهداشت و ...است، هر هفته جلسه برگزار کرده و با تدوین برنامه و اعلام به کارگروه، اجرای مصوبات مربوطه را در نشست بعدی پیگیری می کند.

او ادامه داد: با تایید وزارت بهداشت، شهرداری منطقه محلول هایی را خریداری کرده و از آنها برای رفع آلودگی و شستشوی هر روزه اماکن عمومی منطقه مانند مبلمان های شهری، وسایل ورزشی و بازی، ساختمان های اسکان کارگری و گرم خانه، ایستگاه های اتوبوس و اتوبوس ها و تاکسی ها، پل های عابر پیاده، عابر بانک ها، مخازن زباله و هر چیزی که شهروندان با آن در تماس هستند، استفاده می کند.

اسماعیلی بیان کرد: تبلیغات محیطی و تذکر به واحدهای صنفی و تلاش برای پیگیری عملیاتی کردن محدودیت ها و بخشنامه های ستاد ملی کرونا از جمله کارهایی است که ستاد مقابله با کرونا منطقه ۲۱ انجام می دهد.

 دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه ۲۱ از شهروندان منطقه درخواست کرد تا با استفاده از ماسک و خودداری از سفرهای غیر ضروری، به کاهش چرخه انتقال بیماری کمک کنند.  

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
کد خبر: 3937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =