اهتمام مدیریت شهری در تقویت زیرساخت‌ها و رفع نیازهای محلات

وضعیت اعتبارات و روند اجرای پروژه های سرمایه ای منطقه ۲ در نشست تعاملی مدیران کل و معاونین ادارات کل برنامه و بودجه و دفتر پایش برنامه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران با شهردار، معاونین و مدیران منطقه بررسی شد.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی، شهردار منطقه در نشست تعاملی مدیران کل و معاونین ادارات کل برنامه و بودجه و دفتر پایش برنامه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران با معاونین و مدیران منطقه در تشریح پروژه های سرمایه ای پیش بینی شده در منطقه گفت: پروژه های احداثی و سرمایه ای تعریف شده براساس مطالبات شهروندان تعریف شده و تلاش مدیریت منطقه این است با تکمیل این پروژه‌ها بتواند رضایت شهروندان را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه هیچ پروژه نیمه تمام متوقف در منطقه ۲ وجود ندارد، گفت: پروژه‌های نیمه تکمیلی که از سنوات گذشته بود با اهتمام جدی در سال گذشته دنبال و به نتیجه رسید.

شهردار منطقه۲ از تکمیل و بهره برداری پروژه های زیرساختی عمرانی، خدماتی و ورزشی خبرداد و گفت: این پروژه های تا نیمه مرداد تکمیل و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
صالحی با اشاره به اینکه ۴۰ پروژه توسعه محلی براساس خروجی طرح من شهردارم تعریف شده است، گفت: از آنجائیکه پروژه‌های طرح من شهردارم منتخب مردم است تعدادی از این پروژه ها تکمیل و مابقی نیز با جدیت پیگیری و اجرا می شود.

امیر شهرابی، مدیر کل برنامه و بودجه شهرداری تهران در ادامه این نشست نگاه برنامه محور مدیریت منطقه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: پیشبرد فعالیت ها براساس برنامه تعریف شده و متناسب با شاخص های تعریف شده می تواند مسیر مناسبی را برای پیشرفت و تحقق برنامه ها میسر کند.

وی با تاکید براهتمام مناطق برای اجرای احکام برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران گفت: ۱۴ حکم برای مناطق ۲۲ گانه در برنامه چهارم پیش بینی شده و در ۲۷ شاخص نیز ایفای نقش خواهند داشت که  دوحکم باز آفرینی محله اسلام آباد و طرح موضعی فرحزاد به منطقه۲ اختصاص دارد.

محمد امیرآبادی مدیرکل پایش برنامه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران نیز با اعلام صدور کارنامه ارزیابی عملکرد نواحی گفت: براساس شاخص های ارزیابی خوشبختانه نواحی ۲ و ۹ این  منطقه، رتبه های متمایزی را در بین نواحی ۱۲۴گانه شهر تهران کسب کردند.

این گزارش حاکیست؛ در این نشست، گزارشی از اعتبارات پروژه های اجرایی و سرمایه ای منطقه در سال ۱۴۰۲ و پروژه های مشارکتی نیز ارائه شد و معاونین ادارات کل برنامه و بودجه و دفتر پایش برنامه و شهرداری منطقه به بیان چالش ها و پیشنهادات خود در موضوعات حوزه برنامه ریزی پرداختند.

انتهای پیام/

۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
کد خبر: 39395

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =