۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
کد خبر: 3940

گشایش سومین پایگاه بهداشت در منطقه ۳ تهران

اهدای مکمل های رایگان به شهروندان
گشایش سومین پایگاه بهداشت در منطقه ۳ تهران

به منظور پیشگیری از بیماریها و ارتقای سطح سلامت شهروندان و مقابله با همه گیری ویروس کرونا، سومین پایگاه بهداشت منطقه سه با همکاری اداره سلامت حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه و با ارائه خدمات رایگان، در محله سید خندان افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، منصور دویده رئیس اداره سلامت منطقه با اعلام این خبر گفت : شهروندان با مراجعه و یا تماس با این پایگاه می توانند از مشاوره و اطلاع رسانی درباره بیماری کووید ۱۹ بهره مند شوند و در صورت وجود علائم و مشکلات احتمالی به مراکز درمانی وزارت بهداشت  معرفی می شوند.
 دویده در ادامه به سایر خدمات رایگان این مرکز اشاره کرد و افزود: ویزیت بیماریهای زنان، مامایی و سالمندان، کنترل فشار خون و قند خون خانم ها و آقایان، واکسیناسیون در تمام مقاطع سنی، مشاوره تغذیه، بیماریهای اعصاب و روان و انجام تست بیماریهای  ویژه زنان از جمله این خدمات است.
او همچنین ارائه مکمل های رایگان به شهروندان را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این پایگاه عنوان کرد و افزود: مشاوره در زمینه ی مراقبت و سلامت کودکان، مادران و سالمندان  و ارائه مکمل های آهن و ویتامین های مورد نیاز این گروه ها در این مراکز به صورت رایگان به شهروندان ارائه می شود.
 این مرکز در سید خندان، میدان کتابی، جنب پل پرستو سرای محله سید خندان واقع شده است و شهروندان می توانند با همراه داشتن کد ملی در ساعات اداری  به این مرکز مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۶۷۰۱۳۹۴ تماس بگیرند.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
کد خبر: 3940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =