راه اندازی کارگاه های کار آفرینی در منطقه ۱۸

راه اندازی و ایجاد کارگاه های آموزشی جهت کار آفرینی خانواده های بی بضاعت در منطقه ۱۸ با محوریت صنایع دستی، قالی بافی از موضوعات مورد تأکید منتخب مردم تهران در پارلمان شهری در بازدید از این منطقه است.

به گزارش شهر ، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه  ۱۸ ، همزمان با روز عاشورا، سید محمد فیاض ، شهردار منطقه به اتفاق دیگر مدیران شهری با حضور در مراسم عزاداری هیئات ، تکایا و مساجد شاخص محلات هجده گانه و شهرکهای واقع در بخش حریم و سوگواری در باب منزلت و مظلومیت امام حسین (ع) و یاران وفادار ایشان ، نماز جماعت این روز را نیز در کنار دیگر عشاق و عزاداران حسینی اقامه کردند.

همچنین ناهید خدا کرمی رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران نیز همزمان با روز عاشورای حسینی در جمع اهالی کوره های آجر پزی واقع در بخش حریم منطقه حاضر و در حرکتی ارزشمند پویش نذر ماسک را در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا راه اندازی کرد.

راه اندازی و ایجاد کارگاه های آموزشی جهت کار آفرینی خانواده های بی بضاعت منطقه با محوریت صنایع دستی، قالی بافی و... از دیگر موضوعات مورد تأکید منتخب مردم تهران در پارلمان شهری بود.

هماهنگی حضور محمد رضا جوادی یگانه معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در جمع عزاداران هیأت ثارالله واقع در بوستان بزرگ قائم ، بازدید زهرا بهروز آذر مدیر کل بانوان شهرداری تهران از فعالیت هیئات مذهبی بانوان در بوستان نرگس تحت عنوان زیر آسمان روضه به همراه دستآوردهای فرهنگی، مذهبی و هنری آنها و همچنین اهداء بیرق عزای حسینی به والدین معزز شهیدان داود و محمد مهربانی بصیر ، مرتضی بهاء الدینی و عباس و محمد رضا بوربور در محلات شهید رجائی و تولید دارو از دیگر برنامه های مدیریت شهری منطقه در آستانه فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به شمار می رود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
کد خبر: 3943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =