با ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان، مخالفان جذب و دست معاندان رو می‌شود

تولیت آستان حرم حضرت معصومه(س) در دیدار با شهردار تهران گفت: هرچه شدت کار توحیدی، معنوی و خدمت‌رسانی شما بالا برود، مخالفان جذب می‌شوند و معاندان هم خود را نشان می‌دهند و دستشان رو می شود.

به گزارش خبرنگار شهر، صبح امروز-۲۲ تیرماه ۱۴۰۲- علیرضا زاکانی شهردار تهران و معاونین وی با حضور در بیت آیت‌الله سعیدی تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) با ایشان دیدار کردند.

تولیت آستان حرم حضرت معصومه(س)در این دیدار اظهار کرد: شهردار باید شهر را مسجد بداند. ادارات ما از جمله شهرداری باید مانند مسجد باشند که مردم به راحتی در آن حضور پیدا کرده و مشکل و سؤال خود را با رئیس آن اداره در میان بگذارند و حل کنند.

وی گفت: شهردار هم باید شهر را مسجد بداند و برای خدا کار کند؛ در این صورت اگر جریانات مختلف هم سر کار بیایند برای پیشبرد اهداف خود باید مسجد را خراب کنند و این برایشان هزینه دارد.

آیت الله سیدمحمد سعیدی با بیان اینکه روز مباهله از نظر وزن و جایگاه مانند روز عید غدیر و حتی از جهاتی بالاتر است، اظهار کرد: عنوانی که در عید غدیر برای امیرالمؤمنین(ع) مطرح شد عنوان امیرالمؤمنینی، خلیفة اللهی و جانشینی پیامبر(ص) بود که عنوان مهمی است ولی در روز مباهله عنوان «انفسنا و انفسکم» مطرح شد و پیامبر از امیرالمؤمنین به عنوان جان خود یاد کردند.

وی با بیان اینکه مباهله یک کار پخته و حساب شده بود که از جانب پیامبر(ص) صورت گرفت و تأثیرات زیادی از خود برجای گذاشت، گفت: مهمترین درس مباهله برای زمان ما این است که اگر کار برای رضای خدا باشد و خدا آن را بپسندد و امضا کند به نتیجه خواهد رسید.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه مسئولان کشور باید کار پخته و قوی انجام دهند و به گونه ای ریل گذاری کنند که کارهای خوبشان ادامه دار باشد، افزود: این سنت خوبی نیست که هر کس مسئولیتی پیدا می کند به قدری اوضاع آشفته است که گویا اشخاصی که قبل از او بوده اند هیچ توجهی به کار و معنویت نداشتند.

وی با بیان اینکه هیچ وقت فکر نکنید در کاری که برای خدا انجام می دهید مخالف ندارید، گفت: مهم این است که به قدری شفاف، خوب، دینی و انسانی رفتار کنید که مخالفان شما نتوانند کار شما را زیر سؤال ببرند.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه مخالفان شما هم شهروند شما هستند و حسابشان از معاندان جدا است، گفت: هرچه شدت کار توحیدی، معنوی و خدمت رسانی شما بالا برود مخالفان جذب می شوند و معاندان هم خود را نشان می دهند و دستشان رو می شود. نگران راه و راهنمایی خود نباشید و به نماز شب متوسل شوید.

انتهای پیام 

۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
کد خبر: 39436

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =