دورهمی فعال‌شو، به دریاچه شهدای خلیج فارس رسید

مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر از اجرای دورهمی"فعال شو" ویژه افراد دارای معلولیت در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت نوسازی و عمران چیتگر، محسن صالحی مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر با اعلام خبر اجرای دورهمی"فعال شو" ویژه افراد دارای معلولیت در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس گفت: با هدف ارتقای ارتباطات بین گروهی و تعاملات اجتماعی شهروندان دارای معلولیت، میزبان اجرای این رویداد مهم در حوزه سلامت اجتماعی در  مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس بودیم.

مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر تاکید کرد: یکی از راه‌های تحقق توسعه، تامین بستر مناسب برای حضور فعال تمامی افراد و ایجاد فرصت های برابر برای اقشار مختلف در جابجایی و دسترسی به اماکن و فضاهای عمومی شهری است. برای رسیدن به یک شهر مطلوب، نیاز به تغییر و تحول داریم که این امر نیازمند برنامه ریزی درست است تا شاهد اثرات مثبت در جامعه و به دنبال آن ارتقا زندگی شهروندان باشیم.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها به منظور جلب مشارکت مردم، تشکل‌های مردمی و سازمان‌های دولتی در حوزه افراد دارای معلولیت با هدف همکاری در تحقق حقوق افراد دارای معلولیت برنامه‌ریزی شده است، گفت: توجه ویژه به مبحث مسئولیت اجتماعی، از وظایف تعریف‌شده برای واحد مدیریت فرهنگی مجموعه است که با تعامل سازنده با نهادها و ارگان‌ها، متناسب با ظرفیت مجموعه، اقدامات قابل توجهی در این حوزه اجرا شده است.

انتهای پیام/

۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
کد خبر: 39477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =