دولت و شهرداری دوشادوش هم در خدمت به شهروندان

شهردار منطقه ۱۲ با حضور در اداره کل بازرسی استانداری تهران به تماس‌های شهروندان پاسخ داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، صبح امروز، شنبه، ۲۴ تیرماه، وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه ۱۲ به همراه جمعی از مدیران ارشد شهری این منطقه در محل اداره کل بازرسی استانداری تهران حاضر شد و به مدت ۲ ساعت به تماس‌های شهروندان اعم از درخواست‌ها، شکایات، سؤالات و بیان مشکلات از طریق سامانه ارتباط مردمی دولت و مردم ۱۱۱ (سامد) پاسخ داد.

محمدی در این برنامه با تأکید بر وجود همدلی و تعامل سازنده بین دولت و شهرداری گفت: همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادها زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی در کنار هم و دوشادوش هم در خدمت مردم و شهروندان قرار دارند و هدف مشترک همه آنها جلب رضایت خدا و مردم است.

وی همچنین افزود: همه تماس‌هایی که شهروندان عزیز امروز با سامانه ۱۱۱ برقرار کردند، ثبت شده و درخواست‌های آنان از طریق شهرداری پیگیری خواهد شد.

همچنین؛ در این ارتباط تلفنی شهروندان به بیان مشکلات خود در حوزه‌های مختلف از جمله معماری و شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک، املاک و مستغلات و... پرداختند که دستورات لازم برای رفع این مشکلات به معاونت‌های هر حوزه صادر شد.

سامانه ۱۱۱ به دستور نهاد ریاست جمهوری در زمینه پاسخگویی برخط فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تهران پدید آمده و هدف از راه‌اندازی آن تسریع در انتقال مشکلات و دیدگاه‌های مردمی و ایجاد بستر برای تعامل آسان مردم و دولت بوده است.

انتهای پیام/

۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 39491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =