هزار شهروند منطقه ۱۴ از آموزهای زیست محیطی بهره‌مند شدند

شهروندان منطقه ۱۴ درقالب ویژه برنامه های متنوع آموزشی، با مفاهیم محیط زیستی وکاهش استفاده از پلاستیک آشنا شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، علیرضا برزگر مرادی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به اهمیت ارتقای سطح آگاهی مردم در زمینه زیان‌های رهاسازی و استفاده بی‌رویه از کیسه‌های پلاستیکی در محیط زندگی گفت: بر این اساس و برای کاهش استفاده از ظروف یک بار مصرف پلیمری و کیسه‌های پلاستیکی، برنامه‌های آموزشی برای شهروندان در سراها، مساجد و محلات ۲۱ گانه منطقه درحال اجراست.

برزگر مرادی با اشاره به استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی جهت آگاهی بخشی، اطلاع رسانی، آموزش، ترویج و انتشار پیام‌ها، محتواها و مفاهیم محیط زیستی متناسب افزود: همچنین برگزاری دوره ها، کلاس ها و کارگاه های آموزشی برای گروه‌های مخاطب مختلف، برپایی غرفه آموزشی در فضاهای شهری و بوستان‌ها همچنین برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان از ویژه برنامه هایی است که در سرای محلات و مساجد اجراشده است.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود هزار نفر از شهروندان منطقه از جمله در محله های دولاب و صاحب الزمان(عج) و ... از این آموزش‌های چهره به چهره بهر مند شدند، افزود: علاوه بر برنامه‌های آموزش محور نسبت به توزیع کیسه های پارچه ای به شهروندان جهت کاهش مصرف کیسه پلاستیکی نیز اقدام شد.

انتهای پیام/

۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
کد خبر: 39498

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =