برای ارائه خدمات حمل‌ونقلی بهتر به زائران اربعین به کمک شهرداری تهران نیاز داریم

استاندار کربلا در دیدار با شهردار تهران ابراز امیدواری کرد تا با همکاری تهران و کربلا، امسال سطح خدمات‌رسانی به زائران اربعین در حوزه حمل و نقل ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی ظهر امروز  -۲۴ تیرماه- باحضور در استانداری کربلا، با مقامات این استان دیدار کرد.

در این دیدار نصیف الخطابی استاندار کربلا، بابیان آنکه در موضوع زیارت اربعین، شهر کربلا پایگاه اساسی خدمت‌رسانی به میلیون‌ها زائر است، اظهار داشت: استانداری کربلا در هماهنگی با عتبات مقدسه و نخست‌وزیری، برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای خدمت‌رسانی به شهروندان چه در حوزه امنیتی و چه در حوزه حمل‌ونقل عمومی انجام داده است.

استاندار کربلا با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در سنوات اخیر برای تقویت ناوگان عمومی این شهر، اضافه کرد: امیدواریم با اقدامات صورت‌گرفته و همراهی و همکاری شهرداری تهران در حوزه حمل‌ونقل، بتوانیم شاهد اتفاقات بهتری در رویداد اربعین امسال باشیم.

وی با یادآوری آینکه همکاری مستمر با شهرداری تهران می‌تواند موجب ارتقای این خدمات به شهروندان باشد، افزود: تمرکز اصلی ما روی استمرار خدمت‌رسانی مواکب به شهروندان بعد از روز اربعین است چرا که آخرین روز فعالیت عمده موکب‌ها، همان روز اربعین است.

خطابی با بیان آنکه برنامه‌ریزی کردیم دست‌کم برخی مواکب تا چند روز بعد از اربعین، خدمت‌رسانی داشته باشند، اضافه کرد: این اتفاق می‌تواند بسیار به تسهیل رفت و آمد زوار و تردد آنها کمک کند. به این ترتیب زائران می‌توانند تا بعد از اربعین هم چند روزی مهمان کربلا باشند.

استاندار کربلا در ادامه تأکید کرد: همین درخواست را از مواکب ایرانی هم دارم تا فضای خدمت‌رسانی را بعد از روز اربعین نیز ادامه دهند.

وی در خاتمه به تفاهم‌نامه‌ای که سال گذشته منعقد شد اشاره و ابراز امیدواری کرد با گسترش این مراودات زمینه‌های خدمت‌رسانی به شهروندان دو شهر فراهم شود.

انتهای پیام/

۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
کد خبر: 39502

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =