رسیدگی ویژه و مستقیم به پیام های سامانه ۱۳۷ در حوزه خدمات شهری در راستای کسب رضایتمندی شهروندان

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ گفت: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی مدیریت شهری و یکی از اهداف اصلی معاونت خدمات شهری در خدمت رسانی به شهر و شهروندان و کسب رضایتمندی آنان است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "مسعود نوابی" با اعلام خبر فوق گفت: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی مدیریت شهری و شهروندان است که در راستای تسهیل گری در خدمات رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان فعالیت می کنند.

نوابی در ادامه گفت: بدون تردید یکی از اهداف اصلی معاونت خدمات شهری در خدمات رسانی به شهر و شهروندان، کسب رضایتمندی حداکثری آنان است و این حوزه با استفاده از تمامی پتانسیل‌های خود در جهت حل مسائل، مشکلات و خواسته های شهروندان تلاش مضاعف دارد.

"نوابی" رسیدگی ویژه به پیام های سامانه  ۱۳۷ در حوزه خدمات شهری تاکید کرد و گفت: زمان رسیدگی به پیام‌های سامانه ۱۳۷ برای ما بسیار با اهمیت است، بنابراین تدابیری اتخاذ شده است که موارد و موضوعات مورد درخواست شهروندان گرامی در ارتباط با این حوزه، در کمترین زمان ممکن با بیشترین کیفیت رسیدگی و رفع شود.

بر اساس این گزارش؛ معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ با همراهی رئیس خدمات شهری منطقه، روسای خدمات شهری نواحی، کارشناسان واحد ۱۳۷، به بخشی از پیام های ۱۳۷ شهروندان در موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری پاسخگو بودند و شخصا رسیدگی کردند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۱  از اجرای طرح فوریتی شست و شوی مخازن همزمان با فرا رسیدن فصل گرما و جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع در هوای شهر با شست و شوی یکهزار و ۱۷۸ مخزن زباله سخن گفت.

 نوابی با اعلام خبر فوق گفت: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری های مرتبط و کاهش آلودگی های زیست محیطی، مخازن جمع آوری زباله سطح محلات ۳ گانه با مواد شوینده و ضد عفونی کننده به صورت روزانه و مستمر شست و شو می شوند.

وی گفت: اجرای عملیات نظافت، شست و شوی مخازن زباله و گندزدایی محل نصب آن ها از جمله فعالیت های معاونت خدمات شهری منطقه می باشد که با هدف جلوگیری از آلودگی های محیطی و از بین بردن بوی نامطبوع حاصل از شیرابه ها در گرمای تابستان، به صورت روزانه و در نقاط مختلف سطح منطقه اجرا می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ ، گفت: با همکاری عوامل اجرایی ادارات خدمات شهری نواحی در منطقه، به خصوص در محلات دارای جمعیت بالا، میادین میوه و تره بار و مراکز فروش گوشت و مرغ این طرح اجرا و همچنین ادامه دارد.

انتهای پیام/

۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
کد خبر: 39518

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =