برپائی نمایشگاه "چهار فصل زندگی" در منطقه ۱۳

شهردارمنطقه۱۳ از برپایی نمایشگاه سلامت محور با عنوان چهار فصل زندگی از ۲۴ تیر ماه به مدت سه روز خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه گفت: به ابتکار اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و در راستای فعالیت‌های خلاقانه، نمایشگاهی با عنوان چهار فصل زندگی به منظور ارائه خدمات سلامت محور به قشر های مختلف مردم  در نگارخانه شرق تهران آغاز به کار کرد و تا ۲۷ تیر ماه ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه، از آنجا که گذران زندگی مانند تغییر فصول است، این نمایشگاه نیز با عنوان چهار فصل زندگی نامگذاری شد، افزود: غرفه‌های این نمایشگاه نیز با عنوان کودکی، نوجوانی، جوانی و سالمندی فعالیت کرده و هر یک متناسب با سن مراجعان، خدمات سلامت محور ارائه کنند.

به گفته شهردارمنطقه ۱۳؛ انواع بازی‌های فکری و رایانه ای برای جوانان و نوجوانان، انتقال پیام سلامت توسط عروسک‌های تن پوش به کودکان و چکاپ وضعیت سلامت سالمندان و ... از خدمات سلامت محور نمایشگاه چهار فصل زندگی است.

محمد هادی علی احمدی ادامه داد: از آنجا که جمعیت از موضوعات کلیدی و محوری جامعه است، جوانی جمعیت نیز در این نمایشگاه مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت: چکاپ سلامتی با ارائه ویزیت پزشک عمومی، مشاوره تغذیه و روانشناسی به طور رایگان اجرایی می شود.

وی افزایش آگاهی شهروندان از مسایل مختلف بهداشتی و همچنین ارتقای فرهنگ سلامت مردم را از اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و خاطر نشان کرد: میز تغذیه سالم، اجرای سرود توسط کودکان، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز از بخش‌های مختلف این نمایشگاه است.

انتهای پیام/

۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
کد خبر: 39548

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =