فعالیت‌های سازمان زیباسازی در محرم قابل تقدیر است

احمد علوی رییس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، در بازدید از رویداد نقاشی خط درخانه اتحادیه، "نشان عاشقی" را راوی هنر و ادب عاشورایی دانست و افزود: طی دوسال اخیر اجرای رویداد نشان عاشقی توسط سازمان زیباسازی در ایام محرم اثرات و برکات معنوی بسیاری بر جای گذاشته است.

به گزارش شهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران؛ احمد علوی رییس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، در بازدید از رویداد نقاشی خط "نشان عاشقی" در خانه اتحادیه ضمن تشکر از مسئولان برگزاری این رویداد برای آماده سازی شهر در ماه محرم گفت: آماده سازی شهر باید برای همه مراسم‌ها و شئونات صورت بگیرد.

وی افزود: همزمان با نزدیک شدن به ایام محرم برگزاری رویدادهایی همچون "کاتبان سوگ" و "نشان عاشقی"، که طی دوسال گذشته توسط سازمان زیباسازی شهرتهران انجام شده است، توانسته فضاسازی شهر در این ایام را به نحو احسن انجام دهد.

عضو شورای شهر تهران ضمن دعوت از اساتید و هنرمندان بزرگ هنر و ادب عاشورایی در مشارکت بیشتر در این رویدادها افزود: امیدوار هستم بعد از نصب علم‌های عاشورایی، به برکت اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت زینب (س) این آثار، اثر معنوی خود را بر روی شهروندان داشته باشد.

انتهای پیام/

۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
کد خبر: 39591

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =