لزوم تهیه طرح پیشگیری و مدیریت سوانح در محل‌های پرازدحام شهر تهران

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تهیه طرح پیشگیری، مدیریت و کنترل سوانح در محل‌های پر ازدحام شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، مجید آرون در نشست درس‌آموزی از تجارب حاصله در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر که با حضور نمایندگان سازمان ها و دستگاه های تخصصی مسئول برگزاری این جشن برگزار شد، افزود: با توجه به استقبال پرشور مردمی از مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر، طرح پژوهشی پیشگیری، مدیریت و کنترل سوانح در محل‌های پر ازدحام شهر تهران با تأکید بر پهنه میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی از سوی دانشگاه تهران به عنوان مجری و مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران به عنوان ناظر طرح تدوین می شود.

وی افزود: این نشست با هدف احصاء چالش‌ها و معضلات دستگاه‌ها و سازمان‌های مسئول برگزاری مراسم و به منظور درس‌آموزی از تجارب حاصله و ارتقاء سطح ایمنی مراسم آتی برگزار شد.

آرون گفت: در این نشست نمایندگان دستگاهای شرکت کننده در خصوص مسائل ایمنی و موضوعاتی که به رفع معضلات و چالش‌ها در اینگونه مراسم کمک خواهد کرد به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی همچنین بر لزوم بهره‌گیری از تجارب کلیه دستگاه‌ها و بررسی معضلات و چالش‌های موجود در اینگونه مراسم تأکید کرد.

انتهای پیام/

۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
کد خبر: 39705

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =