کارگاه آموزشی" اصول و روش های صحیح آبیاری فضای سبز " ویژه عوامل اجرایی و پیمانکاری در منطقه۶

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه۶ از برگزاری کارگاه آموزشی "اصول و روش های صحیح آبیاری فضای سبز " ویژه عوامل_اجرایی و پیمانکاری در حوزه فضای سبز، در تاریخ ۲۶ تیرماه در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، سید مجتبی کسائیان معاون برنامه_ریزی و سرمایه انسانی با اعلام این خبرگفت: با توجه به افزایش دما و کمبود منابع آبی در جهت آبیاری فضای سبز، لزوم ارتقاء آگاهی عوامل اجرایی و پیمانکاری مرتبط با فضای سبز به منظور آشنایی با روش های صحیح آبیاری فضای سبز با مشارکت معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه، کارگاه آموزشی مذکور برنامه ریزی و در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد بر اساس سرفصل های مرتبط با فضای سبز جهت کلیه عوامل اجرایی و پیمانی در سطح نواحی و به روش کارگاهی و با استفاده از ظرفیت خبرگان شغلی منطقه به صورت مستمر و به تفکیک نواحی برگزار شود.

کسائیان افزود: با توجه به اهمیت یادگیری و دانش و لزوم توجه به این امر در همه ابعاد در نظرداریم، در کنار توجه به ارتقای_یادگیری و دانش کارشناسان و ناظرین، به ارتقای آگاهی عوامل اجرایی و پیمانکاری در سایر حوزه ها را نیز در دستور کار قرار دهیم. به همین منظور مقرر شده است طبق برنامه ریزی صورت پذیرفته، کارگاه‌های آموزشی مذکور در سطوح مختلف اجرای و عملیاتی شد.

گفتنی است؛ این کارگاه آموزشی در بوستان ساعی ویژه عوامل اجرایی و پیمانکاری فضای سبز با هدف ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان برگزار و در این کارگاه آموزشی عوامل اجرایی و پیمانکاری، با اصول و روشهای صحیح آبیاری فضای سبز آشنا شدند.

انتهای پیام/

۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 39707

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =