به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶، سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی را فضایی برای تحقق شعار شهروند مسئول و مدیر پاسخگو برشمرد و پاسخگویی مدیران، تکریم شهروندان و جلوگیری از درخواستهای حضوری آنان؛ مشارکت شهروندان و مدیران محلی در تصمیم گیریهای مدیریت شهری و شناسایی نقاط قوت و ضعف برنامه های مدیریت شهری را از رویکردهای اصلی سامانه ۱۳۷ پلاس عنوان کرد.
شهردار منطقه ۶ اظهار داشت: سامانه ۱۳۷ پلاس پل ارتباطی خوبی بین مدیریت شهری و شهروندان میباشد که امکان رسیدگی به درخواستها، انتقادات و شکایات آنها را تسهیل کرده است.
روحانی ادامه داد: سطح کیفیت و کمیت رسیدگی به درخواستهای شهروندان نسبت به گذشته افزایش یافته است و همواره گزارشهای سامانه ۱۳۷ پلاس در شورای مدیران رصد و مورد بررسی قرار میگیرد و پیگیری امور شهروندان با جدیت بیشتری دنبال میشود.
در این نشست که با حضور مدیران شهری منطقه ۶ همراه بود؛ به بیش از ۱۵۰ درخواست شهروندان منطقه به صورت ارتباط مستقیم تلفنی پیرامون موضوعات مرتبط با مباحث شهری از جمله شهرسازی، خدمات شهری و... در منطقه رسیدگی شد و دستورات لازم برای اجرای آن صادر شده است.
گفتنی است: در ادامه ارتباط تلفنی سید مرتضی روحانی شهردار منطقه۶، از سایت ثبت پیام و بازخورد و پیگیری پیام هاکه بصورت شبانه روزی نسبت به دریافت درخواستهای شهروندان اقدام میشود بازدید کرد.
انتهای پیام/
نظر شما