اجرای دقیق و به موقع پروژه‌ها برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان

جلسه کنترل پروژه‌های منطقه ۷، صبح امروز برگزار و عملکرد معاونت‌ها در انجام فرآیند انجام پروژه‌ها به صورت جداگانه بررسی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷ جلسه کنترل پروژه های این منطقه صبح امروز با حضور نصرالله آبادیان شهردار منطقه معاونان و مدیران اجرایی برگزار شد و عملکرد معاونت‌ها در انجام فرآیند انجام پروژه هابه صورت جداگانه بررسی و معاونان هم درباره عملکردشان ارائه گزارشی پرداختند.

نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۷ در این جلسه، با تاکید بر همکاری و همبستگی تمامی معاونت‌های در جهت پیشبرد پروژه های شهری منطقه اظهار کرد: با توجه به اینکه کنترل پروژه ها یکی از مسائل مهم مدیریت شهری، شهر تهران است، تمام تلاش ها باید بر این هدف باشد که پروژه ها منطبق بر زمانبندی دقیقی که تعیین شده به بهره برداری برسد. اجرای درست این پروژه ها تاثیر زیادی در کیفیت زندگی مردم منطقه دارد و همین ایجاب می کند که این پروژه ها با دقت و سرعت بالایی پیش بروند.

وی همچنین ضمن تاکید بر تعیین تکلیف وضعیت تمام قراردادها تا پایان مرداد ماه سال جاری افزود: اقدامات مربوط به برگزاری مناقصه ها و دعوت از پیمانکاران جهت همکاری باید طبق قانون و با نظارت دستگاههای نظارتی برگزار و همکاری های پیمانکاران به درستی و سریعتر آغاز شود.

شهردار منطقه ۷  بر اجرای هر چه سریعتر پروژه های «من شهردارم» در منطقه ۷ تاکید کرد و ادامه داد: این پروژه باید تا پایان شهریور اجرا شود و مشکلات و مساله ای در اجرای این پروژه وجود دارد با همکاری معاونت‌های اجرایی و معاونت مالی برطرف شد.

آبادیان با اشاره به در پیش بودن ماه مهر گفت: طرح استقبال از مهر به زودی در منطقه اجرا خواهد شد. هدف شهرداری این است که با بازگشایی مدارس، برای فعالیت و تردد مردم منطقه کمترین مشکلی ایجاد شود.

وی با تاکید بر سیاست اصولی شهرداری و کنترل دقیق پروژه ها و افزایش پیشرفت آنها یادآور شد: با توجه به کم بودن فضاهای عمومی در سطح منطقه، مدیریت شهری منطقه ۷ به صورت اصولی به دنبال گسترش فضاهای عمومی است و همچنین تقویت منظر های عمومی با رویکرد موضوعی باید ارتقاء یابد.  

انتهای پیام/

۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
کد خبر: 39724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =