پیشرفت ۸۶ درصدی پروژه‌های توسعه محله ای منطقه ۱۷

مظفر صبح امروز در جریان بازدید طرح رصد از منطقه ۱۷، گفت: امروز که برای طرح رصد در این منطقه حضور پیدا کرده ایم، شاهد این هستیم که پروژه های توسعه محله ای سال گذشته، بالغ بر ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و کارهای بسیار خوبی انجام شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران و احمد صادقی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران به همراه رضا سیفی سرپرست شهرداری منطقه ۱۷، باقری معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، ترک معاون فنی و عمرانی، محمدامین مرتضوی معاون حمل و نقل و ترافیک، ابراهیم کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست، پارسافر معاون شهرسازی و معماری، علیمحمد متولیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی و جمعی از شهرداران نواحی در قالب طرح رصد، از ساعت ۶ صبح بازدیدی ۵ ساعته از سطح منطقه و پروژه های طرح رصد  و توسعه محله ای داشتند.

در اولین بازدید، اعضاء کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران به همراه سیفی و معاونین خود از حریم خط راه آهن تهران-اهواز دیدن کردند؛ سپس به خیابان شهسوار جنوبی رفتند و در جریان جمع آوری انهار قدیمی و تبدیل به کانیو جانبی اتصال کوچه های فرعی به شبکه اصلی (کانال ابطحی) جهت رفع معضلات زیست محیطی و جانوران موذی خیابان شهسوار جنوبی، قرار گرفتند.

بعد از آن به مجموعه ورزشی دارالشهدا رفتند و از بخش های مختلف آن و زمین اسکیت بازدید کردند. طی این بازدید مظفر ایجاد شهربازی در این مجموعه را از مدیریت شهری منطقه مطالبه کرد. هنگام بازدید از این مجموعه تعدادی از بانوان ورزشکار که برای ورزش صبحگاهی به این مجموعه آمده بودند، با سرپرست شهرداری منطقه و اعضاء شورای اسلامی شهر تهران گفت و گو و مشکلات ورزشی خود را مطرح کردند.

پس از آن به کوچه حاج سیاری رفتند و در روند چگونگی توزیع و پخش آسفالت در سطح منطقه قرار گرفتند و معاون فنی و عمرانی منطقه گزارشی از تناژ توزیع شده آسفالت در سطح محلات ۱۴ گانه منطقه ارائه داد.

سپس از پروژه احداث زیرگذر حریم خط راه آهن تهران_ اهواز دیدن کردند. معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه نیز گزارشی از روند اجرای پروژه احداث زیرگذر حریم خط راه آهن تهران_اهواز ارائه کرد.

اعضاء شواری اسلامی شهر تهران به همراه سیفی و معاونین و جمعی از شهرداران نواحی منطقه در ادامه بازدیدهای صبحگاهی امروز، از پروژه احداث درمانگاه مهرگان دیدن کردند و در جریان چگونگی اجرای پروژه قرار گرفتند. معاون فنی و عمرانی منطقه طی ارائه گزارشی گفت: اجرای این پروژه تاکنون ۲۶ درصد پیشرفت داشته است.

پس از آن از پروژه بازسازی و احداث سرای محله زهتابی دیدن کردند. محمود ترک معاون فنی و عمران در این بازدید گفت: محله زهتابی تنها محله منطقه ۱۷ است که فاقد سرای محله مناسب بود؛ به همین جهت با تدابیر شهرداری منطقه۱۷ این سرای محله به متراژ ۷۰۰ مترمربع در ۲ طبقه جهت تامین سرانه های آموزشی و فرهنگی شهروندان محله زهتابی در حال احداث بوده و تاکنون پیشرفت ۲۳ درصدی داشته است.

در  ادامه بازدیدهای صبح امروز، مظفر و صادقی از اعضاء شورای اسلامی شهر تهران به همراه سیفی سرپرست شهرداری منطقه و معاونین و شهرداران نواحی از پروژه احداث پل اتصال روگذر بازدید کردند و معاون فنی و عمرانی منطقه از اتمام اجرای این پروژه در ماه های آینده خبر داد.

مظفر درخصوص منطقه ۱۷، گفت: منطقه ۱۷ منطقه مهمی است، چراکه ولی نعمتان و شهروندان عزیزی در این منطقه ساکن هستند و در دوران های مختلف چه در زمان انقلاب  اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس، در ایثار و فداکاری پیشتاز بوده اند.

رئیس کمیته برنامه و بودجه شواری اسلامی شهر تهران، تصریح کرد: امروز که برای طرح رصد در این منطقه حضور پیدا کرده ایم، شاهد این هستیم که پروژه های توسعه محله ای سال گذشته، بالغ بر ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و کارهای بسیار خوبی انجام شده است، البته دوستان در شهرداری منطقه ۱۷ همت والایی داشتند.

انتهای پیام/

۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
کد خبر: 39818

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =