اجرای طرح اوقات فراغت «شهید آرمان علی‌وردی» با محوریت مساجد در منطقه ۱۳

شهردارمنطقه ۱۳ از اجرای طرح اوقات فراغت با محوریت مساجد منطقه ۱۳ خبر داد و گفت: در این راستا، نشست توجیهی این طرح با حضور مدیر حوزه علمیه تهران، نماینده مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، ائمه جماعات و مسئولین فرهنگی مساجد در این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه با اشاره به توسعه رویکرد مسجد محوری با محوریت هر محله یک مسجد گفت: ۱۳ مسجد منطقه در اولویت طرح اوقات فراغت " شهید آرمان علی وردی" هستند که با مشارکت نوجوانان و جوانان در بستر مسجد و استفاده از ظرفیت‌های  موجود محلات از جمله  مدارس و سرای محلات اجرایی می شود.

به گفته او، برنامه های اوقات فراغت طرح تابستانه شهید آرمان علی وردی شامل موضوعات آموزشی- علمی، مذهبی- قرآنی، ورزشی، جهادی، جشنواره رسانه، فضای مجازی و ... است و در قالب طرح، دوره، پویش و جشنواره برنامه ریزی شده و اجرا خواهد شد.  

شهردار منطقه ۱۳ در خصوص جلسه توجیهی طرح اوقات فراغت«شهید آرمان علی‌وردی» افزود: این نشست با حضور مدیر حوزه علمیه تهران، نماینده مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳، ائمه جماعات و مسئولین فرهنگی مساجد در محل سالن جلسات پایگاه مدیریت بحران برگزار شد و کلیات این طرح و نحوه اجرای آن برای اجرایی شدن هر چه بهتر طرح تشریح شد.

درحاشیه این طرح که برای نخستین بار با محوریت مساجد برگزار شد، ابوذر حسینی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳ با بیان اینکه مساجد، پرچمدار طرح اوقات فراغت «شهید آرمان علی‌وردی» هستند، خاطرنشان کرد: در اوقات فراغت تابستان در هر محله یک مسجد با توجه به معیارهایی که به امر قرآن کریم و دیگر موضوعات فرهنگی مرتبط است انتخاب شده و به ‌زودی، ۱۳ مسجد منطقه میزبان و محور این طرح می‌شوند.

 در پایان مراسم؛ اولین نشان ۱۳ به ابتکار اداره فرهنگی به پاس حضور و مشارکت در اجرا و ارتقا مولفه‌های فرهنگی منطقه به یکی از پیر غلامان اهل بیت، مداح و ذاکر اهل بیت در شب اول محرم  اهدا شد.

انتهای پیام/

۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
کد خبر: 39828

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =