توافقات تازه‌ای در جهت رفع معارضین شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) حاصل می‌شود

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، با اشاره به تخریب سردر ورودی پادگان جی در محدوده مربوط به وزارت دفاع، ابراز امیدواری کرد به زودی توافقات تازه‌ای در خصوص آزادسازی پوسته اجرایی شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) حاصل شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "مهدی صداقتی" سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران که در نشست شورای راهبری پروژه‌های احداث بلوار بهار و شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) سخن می‌گفت، پیگیری مستمر امور مربوط به رفع معارضین را پیش‌نیازی اساسی در تسریع عملیات اجرایی این پروژه‌ها خواند و یادآور شد: تخریب سر در ورودی پادگان جی در محدوده وزارت دفاع، نتیجه تعامل سازنده مدیریت شهری پایتخت با این وزارتخانه بوده و زمینه تسریع عملیات احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) را فراهم ساخته است. "صداقتی" با بیان اینکه کارگاه پروژه احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره)، علیرغم رفت و آمد از ورودی مربوط به وزارت دفاع همواره فعال بوده است، یادآور شد: از این پس تمام ترددها از ورودی دیگری صورت می‌گیرد.

ضمنا فعالیت عمرانی با تلاش برای حفاری و احداث شمع‌ها در بخش مربوط به ارتش نیز ادامه دارد و عملیات خاکبرداری نیز به زودی در این جبهه کاری آغاز خواهد شد. وی با تاکید بر اینکه تمام جبهه‌های کاری آزادسازی شده در طول مسیر پروژه باید به سرعت فعال شوند، از پیشرفت ۱۰ درصدی عملیات احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) خبر داد و گفت: به زودی با توجه به پیگیری‌های انجام شده، توافقات دیگری در جهت رفع معارضین موجود حاصل خواهد شد. به گفته سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، با ساماندهی ورودی پادگان جی، اجرای بخشی از زیرگذر ۱۲۰۰ متری و تونل ۲۶۰ متری تقاطع میدان شهیدان(جی) از قسمت زیرین اراضی پادگان (در تراز منفی یک) به سمت میدان فتح تسهیل خواهد شد.

همچنین در نخستین نشست شورای راهبری پروژه‌های احداث بلوار بهار و شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) علاوه بر "مهدی صداقتی" سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، "محمدصادق خیرخواه" مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، معاونان فنی و عمرانی شهرداری‌های مناطق ۹ و ۱۸ و جمعی از دست‌اندرکاران اجرایی این پروژه‌ها حضور داشتند.

انتهای پیام/

۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
کد خبر: 39832

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =