اجرای پروژه‌های شاخص ویژه کودک در منطقه ۱۰

شهردار منطقه ۱۰گفت: باتوجه به آنکه در سطح این منطقه به شدت با کمبود زمین مواجه هستیم ولی مدیریت شهری با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد شهر دوستدار کودک تلاش می‌کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» با بیان اینکه در هر محله این منطقه پروژه شاخصی برای کودکان تعریف شده است، گفت: امیدواریم در این منطقه حلقه شهر دوستدار کودک را تکمیل کنیم و بتوانیم اقدام ویژه‌ای در سطح منطقه برای آیندگان به یادگار بگذاریم.

وی افزود: حوزه کودک و نوجوان از ظرفیت مشارکت‌پذیری بالایی برخوردار است و به همین دلیل نیازی به تعریف ردیف اعتباری خاص برای این منظور ندارد.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: همه معاونت‌های منطقه با تمام ظرفیت پای کارهستند تا اقدامات شاخصی را در سطح منطقه به سرانجام برسانند.

اخ‌الصنایع با اشاره به کمبود زمین در سطح منطقه ۱۰ گفت: کمبود به شدت با کمبود زمین در این منطقه و بافت شهری آن مواجه هستیم و این امر افزایش سرانه‌های خدماتی، ورزشی و فضای سبز را با مشکل مواجه کرده است.

وی ادامه داد: در بسیاری مواقع برای تأمین زمین و جبران پروژه‌ها، برخی سرانه‌های خدماتی و پشتیبانی را در فضایی دیگر مورد بهره‌بردرای قرار می‌دهیم تا بتوانیم سرانه‌ای را افزایش دهیم و خدمتی به مردم منطقه کرده باشیم.

شهردار منطقه ۱۰ تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده تا پایان سال بوستانهایی در سطح منطقه احداث شود و حتما در این بوستانهای تازه تأسیس فضای ویژه‌ای برای کودکان طرح‌ریزی می‌شود.

انتهای پیام/

۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
کد خبر: 39833

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =