برگزاری اردوی پایدارسازی دوام محلات شهر تهران در مرکز همایش‌های بهاران

اردوی پایدارسازی دوام محلات شهر تهران با حضور بیش از 300 نفر از اعضای منتخب و فعال دوام محلات شهر تهران به میزبانی ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۷ در محل مرکز همایش‌های بهاران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در ابتدای این مراسم شاهین مظفری معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه محور سازمان ضمن تقدیر از اقدامات اعضای دوام در سال گذشته اعم از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه عموم شهروندان، مشارکت در تمرین‌ها و مانورهای مدیریت بحران، اجرای طرح مدرسه ایمن و آماده و ... به بررسی برنامه‌های سال ۱۴۰۲ حوزه مشارکت مردمی پرداخت.

وی ضمن اشاره به برنامه جذب ۱۱ هزار نفر نیروی جدید از میان شهروندان شهر تهران و آموزش ۲۰۰ هزار نفر از شهروندان تهرانی در پویش آموزش همگانی شهر آماده به برگزاری همایش بزرگ دوام محلات شهر تهران در محل استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی با حضور اعضای خانواده بزرگ دوام اشاره کرد.

در ادامه این مراسم نماهنگ رونمایی از طرح دوام نوجوان پخش شد و در بخش بعدی از منتخبان مسابقه «من و خانواده‌ام عضو دوام هستیم» تقدیر به عمل آمد. همچنین در پایان این مراسم فیلم سینمایی غریب پخش شد.

انتهای پیام/

۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
کد خبر: 39837

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =