احداث دوربرگردان اضطراری در منطقه ۱۰

شهردار منطقه ۱۰ از احداث دوربرگردان اضطراری جنوب به جنوب در بزرگراه یادگار امام(ره) در محدوده این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» با اشاره به روان‌سازی و کاهش ترافیک هنگام برگزاری مراسم خاص گفت:  به منظور تسهیل در تردد و خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان برای انجام مراسم و اعیاد ملی و مذهبی دوربرگردان اضطراری جنوب به جنوب در بزرگراه یادگار امام(ره) پایین تقاطع خیابان آزادی احداث شده است.
شهردار منطقه ۱۰ افزود: هم‌اکنون این دوربرگردان اضطراری با نیوجرسی مسدود شده ولی در مواقع خاص نیوجرسی‌ها برداشته شده و برای تردد بازگشایی می‌شود.

وی بیان کرد: دوربرگردان اضطراری بزرگراه یادگار امام(ره) با طول دهانه خالص ۹ متر و به  مساحت ۳۰ مترمربع اصلاح هندسی انجام شده است.

اخ‌الصنایع با بیان اینکه نصب تجهیزات و علائم ترافیکی در معابر اصلی می‌تواند نقش بسزایی در کاهش تصادفات و سوانح رانندگی ایفا کند، گفت: به منظور افزایش ایمنی، کاهش تصادف و تسهیل در عبور و مرور خودروهای سواری و عابران پیاده تابلو علائم و تجهیزات ترافیکی در نقاط مورد نیاز سطح منطقه نصب شده است.

شهردار منطقه ۱۰ تصریح کرد: همچنین برای افزایش ایمنی و روان‌سازی حجم ترافیک، نسبت به تعمیر و تعویض تجهیزات ترافیکی در سطح نواحی سه‌گانه منطقه تابلوهای ترافیکی، گاردریل و پایه، بشکه ترافیکی، استوانه ایمنی و غیره اقدام شد.

وی ادامه داد: بهسازی تجهیزات ترافیکی در ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی سطح منطقه شامل تهیه و ساخت ۵ شیب نرده ایمنی در ایستگاه اتوبوس بی‌آرتی شهید صفدری و نصب مخازن زباله در پایانه اتوبوسرانی شمشیری از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

شهردار منطقه ۱۰ گفت: هدف اصلی نصب و جانمایی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در معابر اصلی، حفظ سلامت و امنیت تردد شهروندان است و از شهروندان محترم درخواست می‌شود برای داشتن ایمنی تردد و نظم شهری به تمام علائم هشدار دهنده توجه داشته باشند و قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کنند.

احداث دوربرگردان اضطراری در منطقه ۱۰

انتهای پیام/

۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 39903

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =