پخش ۳۶ هزار و ۷۷۵ تن آسفالت در معابرمنطقه ۱۵

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۵ از پخش ۳۶ هزار و ۷۷۵ تن آسفالت در سطح معابر منطقه از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی روحانی با اشاره به اهمیت تسهیل تردد و ارتقای ایمنی در معابر شهر افزود: با تلاش شبانه روزی حوزه فنی و عمرانی و ادارات عمران نواحی شهرداری منطقه ۱۵، بیش از ۳۶ هزار و ۷۷۵  تن آسفالت در سطح معابر منطقه از ابتدای سال‌جاری تا کنون پخش شد.

وی به تشریح عملیات نهضت بهسازی و روکش آسفالت در معابر نواحی هفتگانه منطقه پرداخت و گفت: با هدف دست یابی به استانداردهای قابل قبول معابر، ۲۵۷  هزار و ۴۲۵ متر مربع ازمعابر نواحی هفتگانه  منطقه با تلاش شبانه روزی همکارانم  بهسازی و روکش آسفالت شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه به عملیات نوسازی و روکش اساسی آسفالت معابر(تراش و روکش، مکانیزه) اشاره کرد و افزود:  خیابان شهید فاضل بجستانی، بلوار امام رضا(ع)، بزرگراه امام رضا(ع)، خیابان شهید غلامی، پدافند هوایی، خوب بخت، شهرزاد ... از معابر نواحی ۲،۳،۴،۵،۶،۸ بهسازی شد.

وی ادامه داد:  همچنین کوچه شهید رمضانی، معابر محله مینایی، خیابان یاسینی کوچه فروغی، قاضی زاده، ترکاشوند، ترک فرعی دوم، انورزاده، قنبری، طیب... در نواحی ۱،۲،۳،۶ به صورت روکش دستی نوسازی شد.

روحانی با اشاره به اجرای عملیات لکه گیری مستمر آسفالت  معابر نواحی هفتگانه افزود: این اقدام  با هدف ارتقای کیفیت زندگی و رضایت مندی شهروندان و نوسازی محلات ادامه خواهد داشت.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت نگهداشت معابر شهر در ایجاد سهولت تردد عابرین و وسایل نقلیه افزود: عملیات بهسازی معابر براساس  نظر معتمدان محلی، گزارشات مردم در سامانه های ۱۳۷ پلاس و کارشناسی نواحی انجام می شود.

انتهای پیام//

۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
کد خبر: 39904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =